حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مربی شمشیربازی خراسان رضوی: شرایط کنونی شمشیربازی نسبت به گذشته مساعدتر است

  • کد خبر: ۱۶۴۱۸۵
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
مربی شمشیربازی خراسان رضوی: شرایط کنونی شمشیربازی نسبت به گذشته مساعدتر است
مربی شمشیربازی خراسان رضوی گفت: شرایط کنونی بسیار مساعدتر است و شرایط استان از نظر مربی تامین و تجهیزات فعلی مطلوب است.

رامین سقا سرشوری در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص برخی بی‌عدالتی‌ها در تیم ملی شمشیربازی، عنوان کرد: چندین دوره برای مسابقات جهانی که ایران میزبان بود دعوت شدم، اما به علت برخی بی‌عدالتی‌های مربیان وقت تیم ملی و فدراسیون، موفق نشدم در تورنمنت‌های بین‌المللی شرکت کنم.
سقا سرشوری نخستین مدال خود را سال ۸۶ در رده نوجوان کسب کرد و پس از گذشت چند سال در رشته اپه انفرادی موفق به کسب مدال طلا شد. در اولین تورنمنت کسب سهمیه المپیک که در کیش و در رده بزرگسالان برگزار شد دعوت گردید که به گفته خودش آغاز مسیر حرفه‌ای اوست که پس از آن در مسابقات مختلف تیمی و انفرادی مدال‌های مختلفی را کسب کرد.
وی به مقایسه شرایط دوران بازی خود و شمشیربازان امروز پرداخت و گفت: آن روز‌ها تجهیزات اندک بود و به علت هزینه‌های فراوان به سختی می‌توانستیم تجهیزات اولیه را برای خود تهیه کنیم، روز‌هایی بود که شمشیر الکترونیک و لباس استاندارد برای حضور در مسابقات را نداشتیم.
این مربی درجه ۲ شمشیربازی استان ادامه داد: کمبود تجهیزات و مشکلات مالی برای تهیه تجهیزات دشوار بود، تجهیزات کاملی برای تمرین در سالن‌ها نداشتیم و مجبور بودیم با وسایل کارکرده و مستهلک تمرین کنیم. مرحوم استاد قریشی با هزینه شخصی تجهیزات خریداری کرده و به صورت اقساطی در اختیار هیات می‌گذاشتند و فدراسیون تجهیزات در اختیار هیات‌ها نمی‌گذاشت. در اردوی تیم ملی اگر شمشیر ما آسیب دیده یا می‌شکست آن را تامین نمی‌کردند این در حالی است که با دشواری شمشیر را خریداری می‌کردیم.
سرشوری در ادامه اظهار کرد: اوج دوران ورزشی من زمانی بود که با رایزنی‌ها مربی خارجی تیم ملی وقت به خراسان رضوی دعوت شد و توانستیم از تجربیات وی استفاده کنیم.
وی افزود: دوره ما آقای یعقوبیان و سراجیان عضو ثابت تیم ملی بودند که رفت و آمد‌های آنان به هیات موجب پیشرفت شد، چرا که سطح بالای بازی خود را در استان منتقل کردند که نکته مثبت آن دوره بود. در مجموع می‌توان گفت شرایط کنونی بسیار مساعدتر است و استان از نظر مربی تامین و تجهیزات فعلی مطلوب است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->