حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فولاد قید همکاری با منصوریان را زد

  • کد خبر: ۱۶۵۰۷۰
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵
  • ۶
فولاد قید همکاری با منصوریان را زد
باشگاه فولاد تمایلی برای حفظ سرمربی فعلی اش را ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه فولاد در فصلی که گذشت دو سرمربی استقلالی داشت که با هیچ یک نتوانست روز‌های خوب و آرامی را سپری کند. جواد نکونام با وجود هزینه هنگفتی که در فولاد داشت در نهایت با ۲۴ امتیاز از ۲۰ بازی از سمت خود برکنار و جایش را به علیرضا منصوریان داد.

سرمربی جدید فولاد هم از ۱۰ بازی ۴ برد، ۴ تساوی و دو شکست را در کرانامه اش ثبت کرد که چندان باب میل هواداران و مدیران فولاد نبوده است. مخصوصا اینکه برد‌های فولاد مقابل تیم‌های ته جدولی با کمترین اختلاف بوده و سرخ‌ها نیز در جام حذفی هم با شکست مقابل گل گهر از رقابت‌ها کنار رفتند.

در چنین شرایطی کارخانه فولاد و هیات مدیره این باشگاه به این نتیجه رسیده اند که به سراغ سرمربی خارجی بروند. مربی که بتواند این تیم را فصل بعد در جمع مدعیان قهرمانی یا حداقل کسب سهمیه قرار دهد. اقدامات لازم در این زمینه انجام شده و منصوریان جایی در برنامه‌های باشگاه فولاد در فصل آتی ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
2
2
خدارو شکرت ممنون از مدیران محترم
دوستدار فوتبال
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
2
1
منصوریان و رحمتی باسفارشهای شخص فرشاد ماجدی و احسان اصولی به سرمربی گری تیمها بویژه دولتی حمایت وارسال میشوند،
داچعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
2
1
داچعلی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
2
1
واقعا بعضی مدیران عقل درست و حسابی ندارند به طوریکه یک هوادار معمولی قدرت تشخیصش بیشتر است ،منصوریان وقتی برای فولاد انتخاب شد خیلی‌ها مخالف کردند ولی مدیران متوجه نشدند و در این فعل و انفعال کلی هزینه روی دست باشگاه گذاشتند البته به خاطر اینکه از جیب خودشان بود مهم نبود !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
0
3
حوادنکونام بدکنارنشد خودش تیم ترک کرد چرا خبربیخودی میزنیدبا تیم الهلی دربیرون ایران مسابقه داشت تیم ترک کرد کجا کنارش زدنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
0
0
بسیار کار خوبی کردن.. اگه علی منصور می‌ماند شک نکنید بازی رفت و برگشت مقابل تیم سابقشون استقلال باج میداد.. امیدوارم که آلومینیوم اراک هم با مهدی رحمتی تمدید نکنه.. چون دراین زمینه آلومینیوم صدرصد به استقلال باج میده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->