آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

حزباوی؛ لژیونر جدید فوتبال ایران!

  • کد خبر: ۱۶۵۹۳۷
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
حزباوی؛ لژیونر جدید فوتبال ایران!
نشریه الوطن اعلام کرد باشگاه السد با محمد امین حزباوی، مدافع تیم فولاد خوزستان، وارد مذاکره شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد امین حزباوی که تنها ۲۰ سال سن دارد، یکی از بزرگ‌تریک استعداد‌های جوان ایران و قاره آسیا محسوب می‌شود و کاپیتان تیم ملی جوانان زیر ۲۰ سال ایران است. او که یکی از ستارگان فولاد در لیگ بیست و دوم بود و عملکرد چشمگیری با این تیم داشت، به نظر در آستانه انتقال به السد قطر قرار دارد.
نشریه الوطن امروز با انتشار گزارشی اعلام کرد رئیس باشگاه فولاد برای پایان مذاکرات با مدیریت باشگاه السد وارد دوحه شده و انتظار می‌رود به زودی این قرارداد رسمی شود و در صورتی که طرفین در تمام جزئیات به توافق برسند، مدت قرارداد برای سه فصل خواهد بود.
این در حالی است که باشگاه السد پس از ناکامی در کسب جام در فصل گذشته، خود را برای حضوری قدرتمند در نقل و انتقالات آماده می‌کند تا با قدرت بیشتری وارد فصل جدید شود و برای تمام عناوین داخلی و آسیایی رقابت کند.
این باشگاه قطری پیش از این اعلام کرده بود پائولو اوتاویو، ستاره برزیلی وولفسبورگ، را برای سه فصل به خدمت گرفته است، اما نکته مهم اینکه قرارداد چهار بازیکن خارجی باشگاه السد به پایان رسیده است؛ سانتی کازورلا اسپانیایی یکی از بازیکنانی است که قرارداد او به پایان رسیده، اما منابع از ادامه حضور او در این تیم خبر می‌دهند. همچنین قرارداد جونگ او یانگ مدافع کره‌ای نیز به پایان رسیده و به احتمال زیاد او بعد از ۵ سال حضور در ترکیب السد، این تیم را ترک خواهد کرد.
قرارداد ایوب الکعبی ستاره مراکشی که در نیم فصل از هاتای اسپوری ترکیه به عنوان به السد پیوست به پایان رسیده و او هم جدا خواهد شد، اما انتظار می‌رود این باشگاه قرارداد گیلرمه برزیلی را تمدید کند.
تنها بازیکن خارجی که همچنان با السد قرارداد دارد، بغداد بونجاح، ستاره الجزایری است که تا سال ۲۰۲۴ در این تیم حضور خواهد داشت و یکی از ارکان اصلی السد محسوب می‌شود. همچنین قرارداد خوانما لئو، سرمربی اسپانیایی السد، پس از پایان فصل برای یک فصل دیگر تمدید شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->