مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

حزباوی؛ لژیونر جدید فوتبال ایران!

  • کد خبر: ۱۶۵۹۳۷
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
حزباوی؛ لژیونر جدید فوتبال ایران!
نشریه الوطن اعلام کرد باشگاه السد با محمد امین حزباوی، مدافع تیم فولاد خوزستان، وارد مذاکره شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد امین حزباوی که تنها ۲۰ سال سن دارد، یکی از بزرگ‌تریک استعداد‌های جوان ایران و قاره آسیا محسوب می‌شود و کاپیتان تیم ملی جوانان زیر ۲۰ سال ایران است. او که یکی از ستارگان فولاد در لیگ بیست و دوم بود و عملکرد چشمگیری با این تیم داشت، به نظر در آستانه انتقال به السد قطر قرار دارد.
نشریه الوطن امروز با انتشار گزارشی اعلام کرد رئیس باشگاه فولاد برای پایان مذاکرات با مدیریت باشگاه السد وارد دوحه شده و انتظار می‌رود به زودی این قرارداد رسمی شود و در صورتی که طرفین در تمام جزئیات به توافق برسند، مدت قرارداد برای سه فصل خواهد بود.
این در حالی است که باشگاه السد پس از ناکامی در کسب جام در فصل گذشته، خود را برای حضوری قدرتمند در نقل و انتقالات آماده می‌کند تا با قدرت بیشتری وارد فصل جدید شود و برای تمام عناوین داخلی و آسیایی رقابت کند.
این باشگاه قطری پیش از این اعلام کرده بود پائولو اوتاویو، ستاره برزیلی وولفسبورگ، را برای سه فصل به خدمت گرفته است، اما نکته مهم اینکه قرارداد چهار بازیکن خارجی باشگاه السد به پایان رسیده است؛ سانتی کازورلا اسپانیایی یکی از بازیکنانی است که قرارداد او به پایان رسیده، اما منابع از ادامه حضور او در این تیم خبر می‌دهند. همچنین قرارداد جونگ او یانگ مدافع کره‌ای نیز به پایان رسیده و به احتمال زیاد او بعد از ۵ سال حضور در ترکیب السد، این تیم را ترک خواهد کرد.
قرارداد ایوب الکعبی ستاره مراکشی که در نیم فصل از هاتای اسپوری ترکیه به عنوان به السد پیوست به پایان رسیده و او هم جدا خواهد شد، اما انتظار می‌رود این باشگاه قرارداد گیلرمه برزیلی را تمدید کند.
تنها بازیکن خارجی که همچنان با السد قرارداد دارد، بغداد بونجاح، ستاره الجزایری است که تا سال ۲۰۲۴ در این تیم حضور خواهد داشت و یکی از ارکان اصلی السد محسوب می‌شود. همچنین قرارداد خوانما لئو، سرمربی اسپانیایی السد، پس از پایان فصل برای یک فصل دیگر تمدید شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->