نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

متس هوملس در دورتموند ماندنی شد

  • کد خبر: ۱۶۵۸۴۶
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
متس هوملس در دورتموند ماندنی شد
دورتموند قرارداد ستاره خط دفاع خود، متس هوملس را تمدید کرد و به این ترتیب، او یک فصل دیگر را در این باشگاه خواهد گذراند.

به گزارش شهرآرانیوز، هوملس کهنه‌کار مدت زیادی را صرف سبک و سنگین کردن شرایط گذراند، اما در نهایت تصمیم گرفت قرارداد خود را یک سال دیگر تمدید کند و در جمع زردپوشان باقی بماند. او نخستین بار در سال ۲۰۰۹ به دورتموند پیوست، سپس در ۲۰۱۶ روانه بایرن مونیخ شد، ولی سه سال بعد برگشت.
هوملس در مجموع سال‌هایی که در دورتموند گذرانده، توانسته خودش را به عنوان یکی از رهبران تیم جا بیندازد و تنها میشاییل زورک (۵۷۲ بازی) برای دورتموند بیشتر از هوملس (۴۶۷ بازی) به میدان رفته است.
متس هوملس این فصل هم از ارکان تیمی بوده که مدعی جدی قهرمانی بوندس‌لیگا است و نشان داده هنوز قابلیت بازی در بالاترین سطح را دارد. این بازیکن ۳۴ ساله در نیم فصل اول از بهترین‌های تیم بود و در نیم فصل دوم هم هرگاه به زمین فرستاده شده، قابل اتکا نشان داده است. او تاکنون پنج بار قهرمان لیگ آلمان شده و می‌خواهد جام قهرمانی این فصل را هم به آرشیو افتخاراتش اضافه کند.
«همه می‌دانند چقدر از بازی کردن در زیگنال ایدونا پارک و کنار هواداران فوق‌العاده‌مان لذت می‌برم.» هوملس ادامه داد: «تصمیم آسانی نبود. روی آن خیلی فکر کردم. حالا، در پایان فصل، می‌توانم بگویم هنوز برای یک سال دیگر واقعا انگیزه دارم... الان تمرکزم روی بازی شنبه برابر ماینتس است. هنوز ۹۰ دقیقه پرتنش در پیش داریم. بعد از آن امیدوارم بتوانیم یک اتفاق بزرگ را در کنار هم جشن بگیریم.»
سباستین کهل، مدیر ورزشی دورتموند گفت، تجربه هوملس برای بازیکنان جوان تیم بسیار مهم است: «از متس، از اینکه تجربه و توان رهبری‌اش همچنان برای تیم جوان ما در دسترس است، خیلی راضی هستیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->