نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

رحمتی و نکونام گزینه جانشینی ساپینتو

  • کد خبر: ۱۶۷۲۸۶
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
رحمتی و نکونام گزینه جانشینی ساپینتو
سید مهدی رحمتی و جواد نکونام دو گزینه جدی جانشینی ریکاردو ساپینتو در استقلال هستند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با شکست استقلال مقابل پرسپولیس و از دست رفتن یک جام قهرمانی دیگر، جایگاه ریکاردو ساپینتو میان هواداران این باشگاه زودتر از آنچه تصور می‌شد، سست شد و این مربی در آستانه برکناری از استقلال قرار دارد.

پیش از باخت به پرسپولیس بسیاری از هواداران استقلال معتقد بودند ساپینتو باید تحت هر شرایطی به مربیگری در این باشگاه ادامه دهد، اما با باخت مقابل رقیب سنتی این عقاید به کلی از بین رفت و حالا صحبت از حضور سید مهدی رحمتی یا جواد نکونام به جای ریکاردو ساپینتو است.

ساپینتو در شب باخت به پرسپولیس بار دیگر نیز به لحاظ اخلاقی نمره مردودی گرفت و با رفتار‌های نادرست شان و جایگاه سرمربی باشگاه بزرگی همچون استقلال را زیر سوال برد. ساپینتو که با تحریک هواداران استقلال در پی ضربه زدن به علیرضا بیرانوند بود از این تاکتیک نیز خیری ندید و به جای آنکه حربه او به سود استقلال شود، به ضرر این تیم تمام شد وهواداران پرسپولیس نیز در طول بازی دروازه‌بان و دیگر بازیکنان استقلال را به تلافی حمله به بیرانوند مورد خطاب قرار دادند.

حالا ساپینتو در متزلزل‌ترین جایگاه خود در یک سال اخیر است. او که قرار است امروز ایران را به مقصد پرتغال ترک کند شاید هیچ گاه دیگر در فوتبال ایران دیده نشود.

البته تغییرات در استقلال فقط به کادر فنی مربوط نمی‌شود و دیگر ارکان را نیز در بر خواهد گرفت.


در ادامه حتما بخوانید

چرا ساپینتو مقصر ردیف اول شکست‌ استقلال است؟

خواسته هواداران استقلال؛ برکناری حجت کریمی و چند بازیکن

اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی امید

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->