سرلشکر سلامی: از طرح انزوای دشمنان خارج شده‌ایم اوکراین به بزرگترین پالایشگاه نفت روسیه در دریای سیاه حمله پهپادی کرد وزیر ارشاد درباره استخدام برادرزاده‌اش در وزارت بهداشت توضیح داد دادگاه عالی هند، قانون ایالتی تبعیض‌آمیز علیه مسلمانان را رد کرد عملیات زمینی جدید ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان‌یونس آغاز شد گفت و گوی تلفنی نخست وزیر ژاپن با پزشکیان کمیسیون امنیت ملی مجلس با برخی گزینه های وزارت امور خارجه مخالفت خواهد کرد ظریف: آماده گفتگو مطابق با برجام هستیم تاکید نیروی پدافند هوایی بر لزوم بهره گیری بیشتر از دانش‌های بومی گفت و گوی تلفنی رئیس جمهور منتخب با رئیس جمهور قزاقستان افزایش آمار شهدای غزه به ۳۹ هزار نفر بیانیه وزارت دفاع روسیه درباره رزمایش امداد و نجات دریایی ۲۰۲۴ در دریای خزر تکذیب دستور اژه‌ای درباره توقف آزادسازی قیمت بلیت هواپیما مراسم تحلیف رئیس جمهور با حضور قطعی ۵ رئیس‌جمهور و ۱۰ رئیس مجلس از سراسر جهان برگزار می‌شود افزایش خیره کننده کمک‌ به دموکرات‌ها بعد از اعلام انصراف بایدن رزمایش امداد و نجات و امنیت دریایی ۲۰۲۴ به پایان رسید زاکانی به تهدید استعفای دسته‌جمعی برخی از اعضای شورای شهر تهران پاسخ داد نماینده ولی‌فقیه در سپاه: هیچ زمانی جبهه استکبار مثل امروز، احساس ضعف و شکست نداشته است صدور کیفرخواست برای علی‌اکبر رائفی‌پور (یکم مرداد ۱۴۰۳) نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی: بیانات رهبری مسیر مجلس را برای رأی به وزرا روشن کرد
سرخط خبرها

قوه قضائیه: قاتل متواری «نسیم صدقی» به کشور بازگردانده شد

  • کد خبر: ۱۶۷۳۳۴
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
  • ۱
قوه قضائیه: قاتل متواری «نسیم صدقی» به کشور بازگردانده شد
رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی از دستگیری قاتل نسیم صدقی که به خارج از کشور متواری شده بود خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، آبان ماه سال گذشته خبری در مورد اینکه خانمی به نام نسیم صدقی اهل شهرستان شاهین‌دژ در جریان اغتشاشات کشته شده است توسط رسانه‌های معاند منتشر شد.

«نسیم صدقی» دختر ۲۳ ساله اهل شاهین‌دژ بود که به‌طرز مشکوکی در محلی خارج از محدوده شهر ارومیه به قتل رسید. همین موضوع باعث شد رسانه‌های ضدانقلاب این موضوع را به نیرو‌های امنیتی منسوب کنند.

رسانه‌های معاند از جمله بی بی سی فارسی در این رابطه اعلام کرده بودند که: «روز نهم آبان در ارومیه، ماموران امنیتی با ۲ گلوله جنگی به نسیم صدقی شلیک کردند.»، اما خانواده و نزدیکان نسیم صدقی این ادعا را تکذیب کردند.

براساس اعلام پلیس و مراجع قضایی قاتل نسیم صدقی به خارج از کشور متواری شده بود که با اقدامات، این فرد در روز‌های گذشته به کشور مسترد شد.

ناصر عتباتی، رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی در همین رابطه گفت: این فرد از همان روز‌های اول این پرونده بعنوان متهم قتل مرحومه نسیم صدقی تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی قرار گرفت که به‌دلیل متواری‌شدن از مرز ترکیه، دستگیری وی میسر نشده بود.

وی افزود: با توجه به اینکه ارتکاب قتل در ایام اغتشاشات در یک خانه ویلایی در خارج از شهر ارومیه اتفاق افتاده بود رسانه‌های معاند تلاش کردند فوت این فرد را به اغتشاشات ارتباط دهند.

رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی، گفت: با پیگیری‌های موثر قضایی، قاتل در شارجه امارات توسط پلیس اینترپل دستگیر پس از تحویل به ایران با قرار قانونی به اتهام قتل عمد بازداشت و به کشور بازگردانده شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Amin
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
0
0
انشالله مدارک محکمی در باره ادعاهاتو داشته باشین
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->