استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

انصراف نکونام از مربیگری در استقلال

  • کد خبر: ۱۶۷۷۳۴
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۷
  • ۱۰
انصراف نکونام از مربیگری در استقلال
جواد نکونام به دلایلی از حضور روی نیمکت استقلال انصراف داده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در میان گزینه‌های مربیگری استقلال نام جواد نکونام نیز شنیده می‌شود. نکونام که در میانه‌های فصل باشگاه فولاد خوزستان را ترک کرد به دلیل سوابقش بین گزینه‌های مربیگری استقلال قرار دارد، اما پیغام‌هایی که در روز‌های اخیر به او داده شده، باعث انصرافش از مربیگری شده است.

در همین راستا شنیده می‌شود که افرادی به نکونام گفته‌اند اگر قصد سرمربیگری در استقلال را داری باید با شخصی تماس بگیری و ابتدا برای حضور روی نیمکت استقلال نظر مساعد او را جلب کنی که نکونام هم بلافاصله این پیشنهاد را رد و اعلام کرده با این شرایط در استقلال مربیگری نخواهد کرد.

با توجه به این ماجرای عجیب باید جواد را فعلا از فهرست گزینه‌ها خارج کرد، مگر آنکه اتفاقات دیگری در روز‌های آتی رخ دهد و افرادی پای‌شان در قرارداد نکونام به میان بیاید که بتوانند نظر مساعد او را جلب کنند.  

این درحالی است که مهدی رحمتی نیز قرار است فردا جلسه نهایی خود را با باشگاه نساجی برگزار کند و اگر به توافق نهایی برسد او نیز از فهرست خارج خواهد شد تا پروسه انتخاب سرمربی در استقلال پیچیده‌تر شود.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
6
2
هم نکونام و هم رحمتی به درد استقلال نمیخورند، مربیان داخلی فقط ساکت الهامی .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
8
4
اصلآ نکونام مربی روزهای سخت نیست وتعهد کاری ندارد وتیم یک دفعه ول می کند به امان خدا ودر حد استقلال نیست
مسلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
4
5
جان مادرتون اسکوچیچ رو بیارید
معین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
3
6
لطفا شایعه پراکنی بسه.رحمتی که بانساجی قرارداد بست.ساپینتو دیگه ایران کاری نداره.فقط جواد لالیگایی تمام .(کدوم کی رخصت بگیره)
سروش آبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
3
6
جوادا مرد نکونام نمیرد هرگز
کاپیتان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
اگر مرد به ۰۰۰چپ حافظ۰۰۰فقط منافع مالی ۰۰۰۰کو ناصر خان بی ادعا۰۰۰منصور خان پورحیدری جمع کنید سفره پر حاشیه را۰۰۰۰۰
ع ق
Qatar
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
0
0
منصوریان بهترین سرمربی است تا حالا هر تیمی رفته چند سالمونده و در حالی که ازش خواهش می کردند جدا شده چند قهرمانی هم در کارنامه ش داره اصلا هم مورد حمایت زرد ابیهای فدراسیون نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
1
1
نکونام و رحمتی بدرد استقلال نمیخورن استقلال یک مربی باتجربه و حرفه ای و بزرگ میخاد مثل قلعه‌نویی یا آنجلوتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
0
2
دارن همه روفراری میدن این مدیرت ضعیف فوتبال ناپاک
مسعود دیبا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
0
1
باز اینا دقیقا مثل پارسال می‌خوان وقت بخرن همه رو سر کار بزارن نه رحمتی میاد نه نکونام اینا هرکس براشون سوده بیشتری داشته باشه میارن فقط با شعور هوادار بازی میکنن یک مدیر خوب نمیزارن نکونام بنده خدا بیاد با کی با کدوم مدیر قرار داد ببنده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->