ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بازیکن تیم ملی هندبال ایران: وویوویچ فنی‌ترین مربی است که به ایران آمده است

  • کد خبر: ۱۶۸۱۳۳
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲
بازیکن تیم ملی هندبال ایران: وویوویچ فنی‌ترین مربی است که به ایران آمده است
بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان گفت: مربیان زیادی در سال‌های گذشته به ایران آمده‌اند، اما وویوویچ از لحظ فنی یک سر و گردن بالاتر از بقیه است.

به گزارش شهرآرانیوز، امین کاظمی کاپیتان پیشین تیم ملی هندبال ساحلی ایران بعد از پشت سرگذاشتن مصدومیت، این روز‌ها آماده بازگشت دوباره است. این بازیکن که آخرین بار سال گذشته توسط وویوویچ به اردوی تیم ملی دعوت شده بود، امیدوار است با تمریناتی که پشت سر گذاشته، یکبار دیگر پیراهن تیم ملی را به تن کند.

در بیش از ۱۰ رویداد بین المللی حاضر بودم

کاظمی در شروع صحبت‌هایش به دوران حضورش در هندبال اشاره کرد و گفت: من جزو اولین نفراتی بودم که به رقابت‌های جهانی که به میزبانی قطربرگزار می‌شد دعوت شدم و بعد از اردو‌های سختی که داشتیم جواز شرکت در مسابقات را کسب کردم. تقریبا از سال ١٣٨٣-١٣٨٤ در رده‌های مختلف پایه و بزرگسال افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشتم و خدا را شکر درطول این مدت غیر از موارد مصدومیت، اعتماد مربیان تیم ملی را کسب کرده ام. تا پیش از مصدومیت، به همراه تیم ملی و تیم‌های باشگاهی در بیش از ۱۰ رویداد بین المللی شرکت کردم. نزدیک به ۲۰ سال در تمام رده‌های پایه و بزرگسال برای تیم ملی بازی کرده ام و ازکارنامه‌ای که برای خودم ساخته ام راضی ام.

وویوویچ فنی‌ترین مربی است که به ایران آمده است

ملی‌پوش سابق هندبال کشورمان در ادامه افزود: در هندبال ما مربیان زیادی آمدند و رفتند. یوری کلیم اف روسیه‌ای اولین مربی هندبال مردان ایران بود و بروت ماچک در دوره اول حضورش در ایران موفق شد مدال نقره بازی‌های آسیایی را کسب کند. در طول سالیان مختلف هم مربیان بزرگ داخلی و خارجی هدایت تیم ملی را برعهده گرفته اند، اما وسلین وویوویچ در میان همه این نام ها، از لحاظ فنی و به روز بودن سرآمد است. این مربی نه تنها در ایران که در میادین بین المللی و کشور‌های صاحب هندبال هم دارای جایگاه است و مطمئنا هندبال کشورمان از حضور او بیشترین استفاده را خواهد کرد.

برای بازگشت دوباره ۱۰۰٪ آماده‌ام

وی همچنین تصریح کرد: خیلی خوشحالم که در نسل طلایی هندبال ایران بازی کردم و امیدوارم بتوانم در ادامه راه هم برنامه‌های خودم را به درستی اجرا کنم. در اوج آمادگی بودم که یک مصدومیت ناخواسته من را مدتی از ورزش دور کرد. اما من هدفم مشخص بود و برای رسیدن به آن تمام تلاشم را انجام می‌دهم. ازهمان روز اول با اینکه شاید بسیاری از دوستانم از بازگشت دوباره من ناامید شده بودند، با خودم عهد کردم که آماده‌تر از قبل به مستطیل زمین هندبال برگردم و الان به همان مرز آمادگی که می‌خواستم رسیدم. در طول دوران مصدومیتم فقط یک هدف داشتم و آن هم اینکه با قدرت برگردم، الان هم مطمئنم برای شروع دوباره آماده ام.

امیدوارم در world game ۲۰۲۴ حاضر باشم

امین کاظمی در پایان گفت: من هندبال را از سالن شروع کردم، اما در ادامه بصورت ناخواسته به سمت ساحل رفتم. جالب است که نسبت به هر دو علاقه قلبی دارم. در حال حاضر هم در سالن بازی میکنم هم ساحل، ولی خوب تفاوت‌های زیادی در دو رشته هست من اول بعنوان تفریح ساحل بازی می‌کردم که به مرور زمان علاقه شدیدی به هندبال ساحلی پیدا کردم، چون در هندبال ساحلی در کمتر از ثانیه  باید تصمیم بگیری که پاس بدی یا چرخش داشته باشی و سرعت عمل و تکنیک همزمان نقش بسزاییی دارد و این برای من لذت بخش است. پیش از مصدومیت بعنوان کاپیتان تیم ملی ساحلی بازی میکردم و در سال ۲۰۲۲۲ قهرمان آسیا شدیم و مجوز حضوردر world game ۲۰۲۴ آمریکا را بدست آوردیم و امیدوارم با شروع دوباره، یک بار دیگر فرم ایده‌آل خودم را نشان دهم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->