نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

هندبال بانوان خراسان رضوی اسپانسری برای تیم‌داری در لیگ برتر ندارد

  • کد خبر: ۱۷۹۹۸۲
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴
هندبال بانوان خراسان رضوی اسپانسری برای تیم‌داری در لیگ برتر ندارد
نایب رییس هیات هندبال خراسان رضوی گفت: هندبال بانوان خراسان رضوی اسپانسری برای تیم‌داری در لیگ برتر ندارد.

فوزیه صادق‌زاده در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص عدم حضور هندبال بانوان خراسان رضوی در لیگ برتر عنوان کرد: ما اسپانسری نداریم که در لیگ برتر هندبال تیم‌داری کنیم.

وی افزود: تیم تربت حیدریه در لیگ دو توانست به مقام قهرمانی دست یابد و به لیگ یک صعود کند. در حال حاضر در لیگ یک و لیگ دو تیم داریم، اما متاسفانه اسپانسری برای لیگ برتر نداریم. پیش از آن به لطف حضور مهندس حسامی و با اشتادسازه در لیگ برتر حضور یافتیم که در هر ۲ فصل حضورمان در لیگ برتر توانستیم عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود کنیم.

نایب رییس هیات هندبال خراسان رضوی بیان کرد: از هم اکنون به دنبال ایجاد تیم پایه برای سال آتی هستیم تا اگر در سال آینده اسپانسری برای حضور بانوان هندبال خراسان رضوی در لیگ برتر پیدا نکردیم، از طریق هیات هندبال خراسان رضوی اقداماتی برای حضورمان در لیگ برتر انجام دهیم.

صادق‌زاده تصریح کرد: هزینه تیم‌داری در لیگ برتر هندبال با توجه به هزینه‌های پرواز و اقامت تیم‌ها فکر می‌کنم بیش از ۵۰ میلیارد تومان از آب در بیاید. در آخرین فصلی که در لیگ برتر به مقام قهرمانی رسید، هزینه تیم داری در لیگ برتر برایمان حدود یک تا ۱.۵ میلیارد تومان از آب درآمد.

وی در خصوص وضعیت تیم‌های پایه هندبال خراسان رضوی گفت: تیم‌های پایه خوبی داریم. در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان فعالیت داریم و تمام مسابقات استانی را نیز برگزار کرده‌ایم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->