نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

افشای دلیل حذف شهریارمغانلو از تیم ملی

  • کد خبر: ۱۶۸۳۲۱
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
افشای دلیل حذف شهریارمغانلو از تیم ملی
گفته می‌شود شهریار مغانلو به دلیل برخی مسائل غیرفنی از فهرست جدید تیم ملی جا مانده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی در شرایطی آماده حضور در تورنمنت کافا می‌شود که بر خلاف فهرست قبل نامی از شهریار مغانلو در میان اسامی دعوت شده‌ها به تیم ملی وجود ندارد.  

مغانلو در تمرینات اردوی قبل تیم ملی در فهرست قلعه نویی حضور داشت و حتی در بازی‌های تدارکاتی نیز در ترکیب اصلی به میدان رفت تا مشخص شود سرمربی تیم ملی علاقه ویژه‌ای به این بازیکن دارد.  

اما با اعلام فهرست جدید تیم ملی مشخص شد اثری از این بازیکن در فهرست نهایی نیست و مغانلو جایی در تفکرات سرمربی تیم ملی ندارد.

اینکه چرا مغانلو با وجود تصاحب عنوان آقای گلی لیگ برتر در لیست تیم ملی قرار ندارد و برخی بازیکنان گمنام در فهرست نهایی برای حضور در تورنمنت کافا قرار گرفته‌اند، سوالی است که پاسخگویی قطعی به آن قدری دشوار است، اما برخی منابع نزدیک به تیم ملی که با قلعه نویی ارتباط دارند پیرامون دلیل دعوت نشدن مغانلو به تیم ملی مدعی شده‌اند حذف او غیر فنی است.

اگر مسئله حذف مغانلو از تیم ملی به دلیل برخی مسائل صحت داشته باشد باید منتظر ماند و دید آیا سرمربی تیم ملی در مواجهه با ستاره‌های تیم ملی هم همین برخورد را خواهد داشت و چنانچه برخی چهره‌ها نیز دچار همین مسائل، از فهرست تیم ملی کنار گذاشته خواهند شد؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->