حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

ناهید کیانی مدال نقره گرفت

  • کد خبر: ۱۶۸۳۶۴
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹
ناهید کیانی مدال نقره گرفت
ناهید کیانی نماینده ایران در فینال وزن ۵۷- کیلوگرم رقابت‌های گرندپری رم برابر جید جونز قهرمان افسانه ای تکواندو در ۲ راند بازی را واگذار و به مدال نقره بسنده کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، نخستین مرحله از رقابت‌های گرندپری در سال ۲۰۲۳ از امروز جمعه ۱۹ خردادماه با برگزاری مبارزات اوزان ۵۷- کیلوگرم بانوان، ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم آقایان در شهر «رم» کشور ایتالیا آغاز شده است که «ناهید کیانی، متین رضایی، ابوالفضل عباسی و علیرضا نادعلیان» نمایندگان ایران در این رقابت‌ها هستند.
ناهید کیانی» تکواندوکار طلایی کشورمان در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ باکودر وزن ۵۷- کیلوگرم، در اولین دیدار با «فاناپا هارنسجون» قهرمان جهان در سال ۲۰۱۹ از تایلندمبارزه کرد و به برتری دست یافت و سپس در یک مبارزه سخت به مصاف «ندا لعرج» نفر پنجم رنکینگ از مراکش رفت و این حریف خود را نیز از پیش رو برداشت.

کیانی در مرحله یک چهارم وزن ۵۷- کیلوگرم رقابت‌های گرندپری رم ۲۰۲۳، با برتری در ۲ راند برابر چیالینگ نماینده چین تایپه و نایب قهرمان جهان در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ و همچنین عنوان دار المپیک توکیو، به مرحله نیمه نهایی وزن خود رسید. کیانی در دیدار نیمه نهایی رقابت‌های گرندپری ۲۰۲۳ رم ایتالیا مقابل کیم از کره جنوبی قرار گرفت و توانست در یک دیدار نزدیک و حساس ۲ بر یک حریف خود را شکست دهد و راهی فینال شد.

نماینده شایسته ایران در فینال ورن ۵۷- کیلوگرم رقابت‌های گرندپری رم برابر «جید جونز» قهرمان افسانه‌ای تکواندو در ۲ راند بازی را واگذار و به مدال نقره بسنده کرد.

ضمن اینکه، علیرضا نادعلیان، ابوالفضل عباسی ومتین رضایی در چارچوب این رقابت‌ها با شکست مقابل حریفان خود از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

این دوره از مسابقات با حضور ۲۵۳ تکواندوکار از ۵۳ کشور به مدت ۳ روز به میزبانی ایتالیا در شهر رم برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->