فاش شدن ادعای کذب ظریف درباره واردات واکسن کرونا حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه» کاخ سفید: کمک‌های نظامی به تل آویو ادامه دارد اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور درباره حضور نماینده کاندیدا‌ها در شعب اخذ رأی‌ آغاز مراسم اجتماع هواداران محمدباقر قالیباف در مشهد (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وعده‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری برای بهبود رفاه اجتماعی چیست؟ زاکانی: آمده‌ام با مفسدین مواجه شوم و حق مردم را بگیرم حمله حزب‌الله به محل استقرار نظامیان صهیونیست در «المطله» + فیلم شمار شهدای نوار غزه به حدود ۳۸ هزار نفر رسید (۶ تیر ۱۴۰۳) اجتماع هواداران سعید جلیلی در مشهدمقدس | جلیلی در مشهد: امروز یک جهان فرصت داریم که ثمره آن باید یک ایران جهش باشد + فیلم و عکس (۶ تیر ۱۴۰۳) پخش آخرین برنامه انتخاباتی کاندیدا‌ها از تلویزیون منتفی شد در چه صورتی انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم می‌رود؟ پورمحمدی: به‌نفع هیچ نامزدی کنار نمی‌روم نگرانی صهیونیست‌ها از ترور نتانیاهو و اعضای خانواده‌اش ویدئو | جوابیه عباس آخوندی برای رفع اتهامات مطرح‌شده در مناظرات قطعاً برنده انتخابات پرشور ریاست‌جمهوری مردم خواهند بود سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی سخنرانی انتخاباتی در مشهد ندارد دعوت آیت‌الله نوری‌همدانی از مردم برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری سرلشکر سلامی: برای شکوه ایران به میدان انتخابات بیایید آمادگی ۲۰ هزار نیروی امنیتی در روز انتخابات | معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان‌رضوی: تاکنون هیچ مشکل امنیتی در استان نداشته‌ایم
سرخط خبرها

وزیر کشور: آماده اجرای سراسری کالابرگ الکترونیکی هستیم

  • کد خبر: ۱۶۸۹۲۸
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
وزیر کشور: آماده اجرای سراسری کالابرگ الکترونیکی هستیم
وزیر کشور گفت: چند ده هزار فروشگاه در کشور برای اجرای کالابرگ هماهنگ شده و در استان‌های مختلف اجرا می‌شود تا مردم بتوانند منابع یارانه را در قالب کالابرگ فعلا این ۱۰-۱۱ قلم را دریافت کنند؛ البته ممکن است بعدا تعداد این اقلام هم افزایش یابد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی وزیر کشور صبح دوشنبه در نشست استانداران سراسر کشور با سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت اظهار داشت: انتخابات یکی از اولویت‌های مهم در سال جاری است.

وی هم‌چنین بر تحقق راهبرد چهارگانه رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات تاکید کرد.

وزیر کشور در ادامه راهپیمایی عظیم و جهانی اربعین را از دیگر موضوعات مورد توجه و پیش رو خواند و گفت: در این ارتباط برخی استان‌های مرزی در غرب کشور به‌صورت مستقیم درگیر هستند و سایر استان‌ها نیز لازم است به این استان‌ها یاری دهند.

وحیدی برگزاری راهپیمایی منظم، زمان‌بندی‌شده و سازمان‌یافته اربعین را از دیگر برنامه‌های مهم وزارت کشور خواند و افزود: اقدامات و برنامه‌های دست‌اندرکاران اجرایی آن برای اعزام زائران باید از مبداء شروع شود.

وی همچنین بر توجه استانداران به آسیب‌های اجتماعی تاکید و خاطر نشان کرد: در این ارتباط نیز فعال کردن ظرفیت‌های مردمی اهمیت ویژه‌ای دارد.

وزیر کشور هم‌چنین در حاشیه این نشست طی سخنانی بیان کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی در راستای تأمین کالا‌های کالاهی اساسی توسط وزارت رفاه تهیه شده و برای آن سامانه خوبی در نظر گرفته شده است. هم‌اکنون چند ده هزار فروشگاه در کشور هماهنگ شده و در استان‌های مختلف اجرا می‌شود تا مردم عزیز ما بتوانند منابع یارانه را در قالب کالابرگ فعلا این ۱۰-۱۱ قلم را دریافت کنند؛ البته ممکن است بعدا تعداد این اقلام هم افزایش یابد.

وحیدی خاطرنشان کرد: نیاز به هماهنگی‌های بیشتر در سطح استان‌ها بود؛ از نظر اجرایی آمادگی اجرای سراسری این طرح وجود دارد و سامانه وزارت رفاه به‌غیر از تأمین کالا‌های یارانه‌ای، منافع دیگری هم دارد که در قالب شبکه ملی اعتبار می‌تواند امورات دیگری از جمله زنجیره تأمین و تأمین مالی را سامان دهد که البته در مقاطع دیگر انجام خواهد گرفت. ابهامات درباره این طرح رفع شده و مردم می‌توانند از این سامانه استفاده کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->