رسانه‌های فلسطینی: تنها ایران می‌تواند در چند دقیقه معادله را عوض کند سلوان مومیکا، فرد عامل اهانت به قرآن در نروژ کشته شد (۱۴ فروردین ۱۴۰۳) معامله گران بورس رژِیم صهیونیستی از عملیات طوفان الاقصی با خبر بودند؟ دانمارک ممنوعیت قرآن سوزی را تصویب کرد مقاومت لبنان چندین پایگاه اشغالگران را هدف حمله موشکی قرار داد وزیر خارجه قطر: نابودی حماس با ادامه جنگ هرگز اتفاق نخواهد افتاد ترکیه تعدادی از اعضای پ.ک.ک. را کشت ویدئو| اثبات کذب بودن ادعای رژیم صهیونیستی درباره بیمارستان الشفاء تمام پروازهای بحرین به رژیم صهیونیستی لغو شد ویدئو| لحظه شکار شدن تانک رژیم صهیونیستی توسط نیروهای گردان قسام سازمان ملل خواستار آزادی فوری همه گروگان‌ها در غزه شد واکنش‌های جهانی به مبادله آتش میان حماس و رژیم صهیونیستی روسیه آزمایش موشکی در قطب شمال را تکذیب کرد تیراندازی در یک مرکز درمانی در هلند چند کشته و زخمی برجای گذاشت پیام آیت‌الله سیستانی در پی آتش‌سوزی مرگبار در شمال عراق چین و سوریه ۳ سند همکاری امضا کردند جزئیات بسته تحریمی جدید اتحادیه اروپا علیه ایران تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران| فارس و تسنیم هم تحریم شدند تعداد جان‌باختگان سیل لیبی از ۱۱ هزار نفر گذشت تعداد جان‌باختگان سیل در لیبی به ۵۳۰۰ نفر رسید
سرخط خبرها

یورش دوباره صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی و تلاش برای تغییر وضعیت آن

  • کد خبر: ۱۶۹۱۲۵
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
یورش دوباره صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی و تلاش برای تغییر وضعیت آن
صهیونیست‌های غاصب صبح امروز (سه شنبه) در ادامه تجاوز‌های خود به مسجدالاقصی به این مکان مقدس یورش بردند.

به گزارش شهرآرانیوز، شمار زیادی از شهرک نشینان صهیونیست بار دیگر و در اقدامی تحریک آمیز و متجاوزانه صبح امروز با حمایت نیرو‌های امنیتی و ارتش رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی یورش بردند.

صهیونیست‌ها اشغالگر در این اقدام خود آداب و رسوم دینی و مذهبی موسوم به آداب «تلمودی» انجام دادند تا منجر به تحریک و برافرختن خشم مردم فلسطین شوند.

شهرک نشینان صهیونیست هر از چندگاهی به سرکردگی و تحریک مقامات تندرو رژیم تل آویو به مسجد الاقصی یورش می‌برند و تلاش دارند که وضعیت این مکان مقدس را تغییر دهند.

«محمد حماده» سخنگوی جنبش حماس در قدس اشغالی جمعه شب گفته بود که تمام تلاش‌های اشغالگران صهیونیست که با هدف تغییر وضعیت مسجد الاقصی صورت می‌گیرد، در برابر پایداری و استقامت ملت فلسطین محکوم به شکست است.

حماده افزود: ملت ما بیدار و نسبت به نقشه‌های اشغالگران صهیونیست هوشیار است و اقدامات اشغالگران صهیونیست برای ضربه زدن به مسجد مبارک الاقصی ادامه دارد و حکومت فاشیستی اسرائیل در سایه حمایت آمریکا و سکوت جامعه جهانی تعدی به مسجد الاقصی را تشدید کرده است.

حماده از ملل اسلامی و عربی درخواست نموده بود که آرمان قدس و مسجد الاقصی را یاری کنند و اتخاذ یک موضع گسترده جهانی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی در قبال ملت فلسطین و مقدسات را ضروری خوانده بود.

این اظهارات مقام حماس پس از آن صورت گرفت که "عمیت هلیوی"، نماینده عضو حزب لیکود در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) طرحی را ارائه کرد که بر مبنای آن، مسجدالاقصی از نظر مکانی تقسیم می‌شود.

بر اساس طرح ادعایی هلیوی، مسلمانان بخش جنوبی مسجد و یهودیان بخش میانی و شمالی آن از جمله مسجد «قبة الصخره» را در اختیار خواهند داشت.

منبع:ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->