فرهاد مجیدی: امیدوارم فردا ورزشگاه آزادی مملو از جمیعت باشد

  • کد خبر: ۱۶۹۸۵
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
فرهاد مجیدی: امیدوارم فردا ورزشگاه آزادی مملو از جمیعت باشد
سرمربی استقلال گفت: نمی توانم حساسیت بازی را کتمان کنم. من فکر می کنم مصدومیت دیاباته به دلیل پروازهای ما بود.

به گزارش شهرآرانیوز، «فرهاد مجیدی» در نشست خبری پیش از شهرآورد ۹۲ پایتخت اظهار داشت: استقلال شرایط خوبی دارد و با آمادگی کامل مقابل پرسپولیس صف‌آرایی خواهیم کرد.

 

وی افزود: بازی با پرسپولیس برای ۲ تیم از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است و به طور حتم بازیکنان برای این جدال مهم انگیزه های زیادی دارند.

 

سرمربی استقلال درباره  وضیعت «شیخ دیاباته» اعلام کرد: سه بازی در ۸ روز انجام داده‌ایم  و فکر می‌کنم مصدومیت دیاباته به خاطر همین اتفاقات و خستگی‌ها بود. او بازیکن تاثیرگذاری برای استقلال است اما ما در ساختار دفاعی و حمله برنامه‌ای داریم که هر بازیکنی به میدان برود بهترین عملکرد را خواهد داشت.

 

مجیدی تصریح کرد: تیم‌های برنده همیشه به پیروزی فکر می‌کنند و من از بازیکنانم خواسته‌ام تا تمرکز خود را روی پیروزی و سه امتیاز بازی معطوف کنند.

 

مجیدی در پاسخ به این پرسش که آیا «نیکولای بودروف» مدافع بلغارستانی در شهرآورد بازی می‌کند یا خیر، گفت:  با توجه به اینکه این بازیکن تازه به استقلال اضافه شده است نمی‌تواند در شهرآورد فرصت حضور در میدان را داشته باشد.

 

سرمربی استقلال اعلام کرد: از روزی که استقلال را تحویل گرفتم به طور ویژه روی ساختار دفاعی تمرکز کردم زیرا ساختار هجومی این تیم عالی بود. در سه بازی اخیر خود فقط موقعیت‌های اندکی را به حریفان دادیم و استقلال را با ترکیب هجومی به زمین می‌فرستم و برایم اهمیت دارد که ۲ برابر گل‌های خورده دروازه حریفان را باز کنیم.

 

وی اظهار داشت: فوتبال ما با تماشاگرانش زنده است و وقتی تماشاگران زیادی به ورزشگاه می‌آیند انگیزه بازیکنان و مربیان بیشتر می‌شود و امیدوارم فردا ورزشگاه آزادی مملو از جمیعت باشد.

 

مجیدی در پایان گفت: روزی که هدایت استقلال را قبول کردم رویا و آرزویی برای خودم داشتم و در زندگی‌ام گفته‌ام چیزی نبوده که به تا حالا به آن نرسیده باشم و حتم دارم در استقلال موفق خواهم شد.

منبع: ایلنا

 

اینجا بخوانید:  تازه‌ترین اخبار از دربی ۹۲

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->