رمزگشایی از ۲۹ فقره سرقت کابل های برق در طرقبه شاندیز  ساخت دستگاه‌های تولید کمپوست برای استفاده خانگی انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در قوچان + تصاویر (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعتراف تکان دهنده سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت شتابزدگی و عجله؛ علت ۸۴ درصد از حوادث برقی خراسان رضوی زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد
سرخط خبرها

توقف در حرکت قطار مسافربری مشهد-سرخس به علت طوفان شن

  • کد خبر: ۱۷۰۰۰۲
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
توقف در حرکت قطار مسافربری مشهد-سرخس به علت طوفان شن
مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان گفت: قطار مسافربری از مشهد به سرخس ظهر امروز به دلیل ماسه گرفتگی ریل و تایم ایمنی مسافران لغو و حرکت آن به شب موکول شد.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد معراجی فر افزود: صبح امروز قطار مسافربری سرخس به مشهد طبق یرنامه انجام شد، اما به دلیل شدت گرفتن طوفان شن و در ادامه ماسه گرفتگی خطوط ریلی و رعایت مسائل ایمنی قطار مشهد به سرخس در ساعات ظهر لغو شد.

وی گفت: با توجه به بهبود وضعیت جوی و تامین ایمنی تردد، قطار مسافربری مشهد به سرخس در ساعات شب حرکت خواهد کرد و در مجموع طی امروز ۲ رام قطار مسافربری رفت و برگشت مشهد-سرخس به دلیل طوفان شن لغو شد.

مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان اظهار داشت: حرکت قطار‌های تجاری و باری در مسیر مشهد - سرخس دچار مشکل و وقفه نشده و در حال حاضر تردد قطار‌ها در مسیر تهران - مشهد نیز بی وقفه و بدون مشکل جریان دارد.

معراجی فر اظهار داشت: هم اکنون روزانه ۸۴ رام قطار مسافربری در مسیر ۲۷ شهر و مرکز استان به مشهد تردد دارند که چهار رام شامل ۲ رام قطار رفت و ۲ رام قطار برگشت از این تعداد مربوط به مسیر مشهد-سرخس است.

پارسال بیش از ۱۵ میلیون مسافر در مسیر‌های ریلی منتهی به مشهد تردد کردند که پس از تاسیس این خط ریلی رکوردی جدید و تاریخی محسوب شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->