ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم لاپید: همه مقامات مسوول در زمان عملیات طوفان الاقصی باید استعفا دهند تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه به شهادت رسیدند رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد + فیلم ویدئو | علوی مقدم: ساماندهی ورزش مشهد، مطالبه مردمی و اقدام بزرگ شورای ششم بود
سرخط خبرها

عملیات استشهادی در رام الله، جان ۴ صهیونیست را گرفت + عکس و فیلم

  • کد خبر: ۱۷۰۳۷۶
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
عملیات استشهادی در رام الله، جان ۴ صهیونیست را گرفت + عکس و فیلم
در جریان یک عملیات استشهادی در نزدیکی رام الله ۴ صهیونیست به هلاکت رسیدند اما یکی از مجریان عملیات به شهادت رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، منابع عبری زبان اعلام کردند که در جریان تیراندازی در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین عیلی در مجاورت رام الله ۴ صهیونیست به هلاکت رسیده و ۴ نفر دیگر زخمی شدند.

حال یکی از مجروحان وخیم اعلام شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یکی از مجریان عملیات تیراندازی در نزدیکی شهرک عیلی به شهادت رسید. گفته می‌شود مجریان عملیات تیراندازی در نزدیکی شهرک عیلی در حد فاصل نابلس و رام الله دو فلسطینی بودند که یکی از آن‌ها به شهادت رسیده است. اما یکی از مجریان این عملیات از محل متواری شده است.

شهید مهند فالح یوسف شحاده از شهرک عوریف، یکی از مجریان عملیات تیراندازی در شهرک عیلی که به ضرب گلوله اشغالگران اسرائیلی به شهادت رسید.

این شهید فلسطینی از اعضای گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس بود.

عملیات استشهادی در رام الله، جان ۴ صهیونیست را گرفت + عکس و فیلم

 

پایگاه خبری عبری زبان ۰۴۰۴ اعلام کرد که تمامی صهیونیست‌های کشته شده در عملیات تیراندازی در نزدیکی شهرک عیلی از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفتند. ارتش رژیم صهیونیستی گفته که یک گروه نظامی سازماندهی شده عملیات تیراندازی امروز در شهرک عیلی را اجرا کرده است.

حماس: پاسخ جنایات دشمن صهیونیستی در جنین و مسجدالاقصی خیلی زود داده شد

حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که پاسخ حمله جنایتکارانه روز گذشته دشمن صهیونیستی به جنین و تعرض شب گذشته اشغالگران به مسجد الاقصی خیلی زود با عملیات تیراندازی امروز در شهرک عیلی داده شد.

قاسم تصریح کرد که انقلابیون کرانه باختری در هر مکانی و از جایی که دشمن گمانش را هم نمی‌کند، به آن ضربه وارد می‌کنند.

وی اظهار داشت که خیزش و انتفاضه بزرگ و بی‌وقفه ملت فلسطین تا تحقق اهداف این ملت اعم از آزادی و استقلال ادامه خواهد داشت.

جنبش جهاد اسلامی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد عملیات قهرمانانه امروز در شهرک عیلی پاسخی طبیعی به جنایات روزافزون اشغالگران اسرائیلی علیه ملت فلسطین است.

فلسطینیان در مساجد جنین و نوار غزه پس از عملیات قهرمانانه در شهرک عیلی و هلاکت ۴ صهیونیست شیرینی پخش کردند و تکبیر گفتند.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۳ مبارز فلسطینی با اسلحه "ام ۱۶" عملیات تیراندازی در نزدیکی شهرک عیلی مابین نابلس و رام الله را انجام دادند که یکی از آن‌ها به شهادت رسیده و دو نفر دیگر محل را ترک کردند.

"زوی سوکوت" عضو کنست رژیم صهیونیستی از حزب صهیونیست دینی گفت: به عنوان یکی از اعضای ائتلاف دولتی، احساس خفت و خواری می‌کنم، روز به روز مورد حمله قرار می‌گیریم و گویی که گانتس یا ایهود باراک وزیر دفاع هستند.

جلسه امنیتی رژیم صهیونیستی پس از عملیات شهرک عیلی

منابع عبری زبان اعلام کردند که بنیامین نتانیاهو پس از عملیات امروز در شهرک عیلی قرار است جلسه‌ای امنیتی را با حضور مقامات امنیتی و نظامی اسرائیلی برگزار کند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مجری عملیات تیراندازی در شهرک عیلی از ساکنان شهرک حواره در جنوب نابلس است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->