نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

تاکید نکونام به حفظ یامگا

  • کد خبر: ۱۷۰۵۴۷
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
تاکید نکونام به حفظ یامگا
با اینکه نکونام رابطه مطلوبی با صالح حردانی دارد، اما به باشگاه تاکید کرده یامگا تحت هر شرایطی بماند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، نکونام از یک هفته پیش صحبت‌های خود برای حفظ برخی بازیکنان را با مدیران این باشگاه انجام داده و یکی از درخواست‌های او حفظ یامگا است. نکونام معتقد است که یامگا قابلیت‌های فنی قابل توجهی دارد و حضورش درترکیب استقلال بسیار کمک کننده خواهد بود. با توجه به اینکه یامگا با پیشنهاد‌هایی مواجه است باید دید خواسته بزرگ نکونام از کریمی برآورده خواهد شد یا خیر؟!

نکونام درحالی به حفظ این بازیکن فرانسوی تاکید کرده که در این پست صالح حردانی هم وجود دارد. بازیکنی که در پست دفاع راست یکی از بازیکنان مورد توجه سرمربی استقلاال محسوب می‌شود و نکونام علاقه بسیاری به این بازیکن دارد.  

با این حال نکونام مصلحت کلی استقلال را در حفظ یامگا می‌داند به این دلیل که بازیکن فرانسوی قادر است در دوتا سه پست برای استقلال به میدان برود.  

باید دید مسئولان باشگاه استقلال چه اقداماتی در این راستا انجام خواهند داد و آیا می‌توانند این بازیکن را حفظ کنند یا خیر؟! یامگا از باشگاه آپولون قبرس پیشنهاد دارد و چند باشگاه ایرانی نیز خواهان جذب او هستند.

باشگاه استقلال باید با یامگا توافق مالی جدیدی را انجام دهد و این طور که گفته می‌شود او با استقلال قرارداد قطعی دارد خبر درستی نیست. قرارداد یامگا و استقلال مشروط به توافق مالی است.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->