یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked
سرخط خبرها

۵ نکته و ترفند ساده «اپل واچ» که همه باید از آن‌ها استفاده کنند

  • کد خبر: ۱۷۲۰۵۷
  • ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
۵ نکته و ترفند ساده «اپل واچ» که همه باید از آن‌ها استفاده کنند
با اینکه اپل درحال حاضر روی بهبود تجربه استفاده از ساعت هوشمند خود با سیستم عامل watchOS ۱۰ کار می‌کند، هنوز نکات و ترفند‌های ساده‌ای درباره Apple watchها وجود دارد که بیشتر کاربران از آن‌ها استفاده نمی‌کنند.

شهرآرانیوز - تقریباً ده سال از عمر اپل واچ (Apple Watch) می‌گذرد. در این‌ سال‌ها سیستم عامل watchOS خیلی پیشرفت کرده است و با اینکه اپل درحال حاضر روی بهبود تجربه استفاده از ساعت هوشمند خود با watchOS ۱۰ کار می‌کند، هنوز نکات و ترفند‌های ساده‌ای وجود دارد که بیشتر کاربران از آن‌ها استفاده نمی‌کنند.

در ادامه پنج ویژگی بسیار مفید را که همه باید درباره  اپل‌واچ خود بدانند معرفی می‌‌کنیم. 

آیفون خود را پیدا کنید

گم‌شدن تلفن در خانه اتفاقی معمولی است. اگر معمولاً فراموش می‌کنید که گوشی خود را کجا گذاشته‌اید، اپل واچ به شما کمک می‌کند سریع آن را پیدا کنید. با باز کردن مرکز کنترل (در watchOS ۹ انگشت خود را به بالا بکشید و در watchOS ۱۰ دکمه کناری را فشار دهید)، روی نماد تلفن همراه با امواج ضربه بزنید تا با صدایی که از آیفونتان می‌آید آن را پیدا کنید.

اپل واچ می‌تواند عکس بگیرد

 اگر در مجموعه برنامه‌های اپل واچ خود جستجو کنید، نماد دوربین را خواهید یافت. از آنجا می‌توانید دوربین آیفون خود را کنترل کنید. با استفاده از ساعت خود، علاوه بر روشن‌ و خاموش‌کردن فلاش و تنظیمات عکس می‌توانید تایمر دوربینی که قصد استفاده از آن را دارید انتخاب کنید. این پوشیدنی حتی محتوای صفحه نمایش آیفونتان را هم نشان می‌دهد تا بتوانید قبل از گرفتن عکس به بهترین شکل ژست بگیرید.

۵ نکته و ترفند ساده «اپل واچ» که همه باید از آن‌ها استفاده کنند

تایمر شستشوی دست

در طول همه‌گیری کرونا، اپل یک ویژگی مفید را به ساعت اپل اضافه کرد که باید از آن استفاده کنید: تشخیص زمان لازم برای شستشوی دست. اگر این ویژگی به‌طور پیش‌فرض روشن نیست، به تنظیمات ساعت خود بروید، «Handwashing» را جستجو کنید و آن را روشن کنید. هنگامی که شروع به شستن دستان خود می‌کنید، این پوشیدنی آن را تشخیص می‌دهد و یک تایمر ۲۰ ثانیه‌ای را فعال می‌کند - که مدت زمان توصیه‌شده برای شستشوی کامل دست‌هاست.

قفل اپل واچ خود را با آیفون باز کنید

کاربران آیفون می‌توانند قفل اپل واچ خود را باز کنند. آیا تا به حال رمز عبور ساعت خود را فراموش کرده‌اید؟ می‌توانید در برنامه Watch در آیفون خود، به Passcode بروید و روی «Unlock with iPhone» ضربه بزنید. می‌توانید از این ویژگی زمانی که قفل آیفون شما باز است و ساعت شما روی مچ دستتان قرار دارد - در همان محدوده تلفن‌همراهتان- استفاده کنید.

Apple Pay

سیستم پرداخت اپل منحصر به آیفون نیست. برنامه Watch و سپس بخش Wallet را باز کنید. کارت‌های خود را به آنجا اضافه کنید تا بتوانید با استفاده از ساعت پرداخت‌هایتان را انجام دهید. فقط روی دکمه کناری دوبار ضربه بزنید و کارت خود را انتخاب کنید. با watchOS ۱۰، می‌توانید کارتی را مستقیماً از ساعت خود اضافه کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->