برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر
سرخط خبرها

باشگاه های ایرانی باز هم بازیچه تیم های درجه سه اروپایی

  • کد خبر: ۱۷۳۴۲۷
  • ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
باشگاه های ایرانی باز هم بازیچه تیم های درجه سه اروپایی
باشگاه های درجه سه اروپایی باز هم تیم های ایرانی را به بازی گرفتند.

به گزارش شهرآرنیوز، باشگاه پرسپولیس برای دریافت رضایت نامه سعید عزت اللهی با باشگاه وایله دانمارک وارد مذاکره شد و بر سر مبلغ ۴۰۰ هزار دلار به توافق رسید. اما مطرح شدن این خبر در رسانه‌های داخلی کافی بود تا یکی از باشگاه‌های صنعتی وارد ماجرا شده و یک پیشنهاد مالی خیلی بهتر از پرسپولیس را به باشگاه دانمارکی ارائه دهد. در ادامه باشگاه استقلال هم وارد ماجرا شده و یک پیشنهادی بهتر از پرسپولیس را به این باشگاه برای گرفتن رضایت نامه عزت اللهی داد.

این اتفاق پیش از این هم در مورد شهریار مغانلو رخ داده بود. همان مقطعی که این بازیکن قرار بود با ۳۰۰ هزار دلار به پرسپولیس بیاید، اما یک باشگاه داخلی برای رضایت نامه او پیشنهاد ۷۰۰ هزار دلاری به باشگاه سانتاکلارا داد. پیشنهادی که باعث شد این باشگاه یک سود وحشتناک از فروش مغانلو کند. در ادامه خیلی از باشگاه‌های درجه سه اروپایی همین روال  را در مقابل باشگاه‌های ایرانی به کار گرفتند. آن‌ها ابتدا بازیکن ایرانی را با ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار دلار می‌خریدند و بعد او را به باشگاه‌های دیگر با دو برابر قیمت قرض داده و بعد با چند برابر قیمت می‌فروختند.  

در قانون جدید سازمان لیگ انتقال قرضی لژیونر‌ها به تیم‌های داخلی ممنوع شد تا به نوعی جلوی این درآمدزایی تیم‌های درجه سه اروپایی گرفته شود. اما در ماجرای عزت اللهی باز هم شاهدیم که تیم‌های ایرانی بازیچه یک تیم درجه سه اروپایی شده اند. باشگاهی که حدود ۲۵۰ هزار دلار برای عزت اللهی هزینه کرده و ۶ ماه مانده به پایان قرارداد او به دنبال این است تا این بازیکن را بالای ۶۰۰ هزار دلار به تیم‌های ایرانی بفروشد.

در این میان اگر مدیران باشگاه ایرانی کمی حرفه‌ای و هوشمندانه فکر کنند متوجه می‌شوند که نباید بازیچه یک باشگاه درجه سه اروپایی شده و تا آزاد شدن عزت اللهی ۶ ماه دیگر صبر کنند. این وسط پول بیت المال است که از کیسه خلیفه به خارجی‌ها بخشیده می‌شود بدون اینکه نظارتی بر عملکرد یکسری مدیران امتحان پس داده باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->