دیده‌بان حقوق بشر سوریه: ۴۱۰۰ نفر طی ۵ سال در سوریه به دست داعش کشته شدند گالانت: به جنگ در غزه ادامه می‌دهیم مسعود پزشکیان از حضور در مناظره‌های تلویزیون انصراف داد؟ شرکت ۴ هزار شهروند یهودی ترکیه‌ای در جنگ غزه ۹ صهیونیست بر اثر اصابت یک پهپاد انتحاری زخمی شدند موشک چینی هنگام آزمایش سقوط کرد شهادت ۳ رزمنده مقاومت اسلامی لبنان شهادت فرمانده گردان «طولکرم» در حمله هوایی رژیم اسرائیل نشست قریب الوقوع سوریه و ترکیه در عراق قاهره ورود نیرو‌های مصری به نوار غزه را رد کرد اعتراض ایران در خصوص حواشی انتخابات در انگلیس ۷۲ درصد آمریکایی‌ها بایدن را دارایی توانایی شناختی نمی‌دانند آماده باش پایگاه‌های آمریکا در اروپا (۱۰ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو: جنگ در نوار غزه ادامه دارد انصراف بایدن در انتخابات به تصمیم همسرش بستگی دارد ترکیه از ارائه سوخت به هواپیمای رژیم صهیونیستی خودداری کرد شمال سرزمین‌های اشغالی زیر آتش موشک‌های «برکان» و «فلق» حزب‌الله تیراندازی در مراسم عروسی در فرانسه | یک نفر کشته و ۶ تَن زخمی شدند جمهوری‌خواهان آماده انصراف بایدن از انتخابات شوند بایدن حامیان مالی دموکراتش را هم از دست داد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اردوغان به عراق سفر می‌کند

  • کد خبر: ۱۷۴۶۷۵
  • ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
اردوغان به عراق سفر می‌کند
رئیس‌جمهور ترکیه در راس هیاتی برای بررسی وضعیت آب به بغداد سفر خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، خالد شمال گفت: اردوغان به زودی به عراق سفر می‌کند و پرونده آب در راس پرونده‌هایی مورد رایزنی خواهد بود.

به گزارش الفرات نیوز، او در ادامه افزود: وزارت منابع آبی نیز هیاتی فنی به ترکیه اعزام کرده و آن‌ها در ترکیه، آخرین تحولات مربوط به آب را بررسی کردند.

شمال ادامه داد که وزارت منابع آبی امیدوار است در فصل تابستان میزان مناسب و قابل قبولی آب به سمت رودخانه‌های دجله و فرات رهاسازی شود.

سخنگوی وزارت منابع آبی عراق اعلام کرد که محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق، پرونده راکد آب با ترکیه و ایران را به جریان انداخت و آن را از پرونده‌ای دیپلماسی فنی به پرونده‌ای حاکمیتی که خود به شخصه آن را پیگیری می‌کند، تبدیل کرد.

سخنگوی وزارت منابع آبی عراق اظهار داشت که السودانی به ترکیه سفر و مقامات آن را به افزایش رهاسازی آب به سمت دجله به مدت ۳۵ روز متقاعد کرد.

همچنین نخست وزیر، رئیس جمهور و هیات‌های فنی بار‌ها به ایران سفر کردند و پرونده آب در مرز‌های مشترک را به جریان انداختند و اکنون کار با ایران بر سر نصب ایستگاه‌های قرائت میزان آب وارد شده از ایران به عراق در جریان است.

وی به افزایش رهاسازی آب از رودخانه کارون به سمت شط العرب که طی سال‌های گذشته رخ نداده بود، اشاره کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->