ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم لاپید: همه مقامات مسوول در زمان عملیات طوفان الاقصی باید استعفا دهند تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه به شهادت رسیدند رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد + فیلم
سرخط خبرها

سخنگوی دولت: لایحه اصلاحیه قانون بودجه ۱۴۰۲ به تصویب هیئت وزیران رسید + فیلم

  • کد خبر: ۱۷۴۹۳۱
  • ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
سخنگوی دولت: لایحه اصلاحیه قانون بودجه ۱۴۰۲ به تصویب هیئت وزیران رسید + فیلم
سخنگوی دولت از تصویب لایحه اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۲ توسط هیئت وزیران خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت اظهار داشت: با پیشنهاد وزیر صمت، سازمان زمین شناسی بعنوان متولی شناسایی و تعیین حدود ژئوپارک‌ها (زمین‌بوستان ها) کشور تعیین شد.

وی افزود: با پیشنهاد معاونت زنان، آیین نامه هزینه کرد یک درصد درآمد‌های دستگاه‌های اجرایی در حوزه بانوان به تصویب هیئت وزیران رسید.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: هیئت وزیران با تصویب آیین نامه‌ای در خصوص هوشمندسازی نحوه تخصیص اعتبارات دولت موافقت کرد.

بهادری جهرمی در ادامه با اشاره به تصویب لایحه اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۲ توسط هیئت وزیران، گفت: همچنین لایحه بیمه شخص ثالث و سرنشین شناور‌های مسافری به پیشنهاد وزارت راه به تصویب هیئت دولت رسید. امیدواریم این لایحه منجر به افزایش امنیت گردشگران عزیز در شمال و جنوب کشور گردد.

وی گفت: اصلاح آیین نامه صدور مجوز آموزشگاه‌های رانندگی نیز در جلسه امروز به تصویب هیئت دولت رسید.

پیشنهاد وزارت اقتصاد درباره نرخ پتروشیمی‌ها رد شد

بهادری جهرمی درباره نرخ خوراک پتروشیمی‌ها گفت: این نرخ طبق بودجه ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مشخص شده بود. طبق قانون هدفمندی نرخ منابع انرژی و مصارف آن مشخص است.

سخنگوی دولت افزود: مجلس هرساله منابع و مصارفی را پیش بینی می‌کند؛ مجلس سال گذشته درباره عدم افزایش قیمت گاز از دولت مطالبه داشت و امسال در بودجه ۱۴۰۲ پیش بینی تحقق درآمد کرده بود و دولت باید به سمت تحقق آن پیش برود؛ این منابع برای یارانه‌ها خورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: نرخ خوراک پتروشیمی‌ها در این‌باره پیش‌بینی شده بود و نظرات دستگاه‌های مربوطه اخذ و آیین‌نامه‌ای به تصویب رسید و دولت قصد تغییر در آن ندارد.  

بهادری جهرمی گفت: وزارت اقتصادی برای برنامه هفتم پیشنهادی داده بود تا برای آینده نرخ خوراک پتروشیمی‌ها را با فرمول داشته باشیم؛ این پیشنهاد مورد موافقت اعضای کمیسیون اقتصادی دولت قرار نگرفت و از دستورکار خارج شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->