مراسم بدرقه رکابزن المپیکی ایران برگزار شد کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی در قاب تلویزیون مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال رفتار عجیب و تکراری هواداران فوتبال ایران | گزینه خارجی استقلال منتفی شد؟ عمر خربین در راه تراکتور؟ استقلال مجمع مشورتی ندارد
سرخط خبرها

پشت پرده اعتصاب استقلالی‌ها

  • کد خبر: ۱۷۵۸۵۷
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۴
پشت پرده اعتصاب استقلالی‌ها
چرا بازیکنان استقلال به یکباره اعتصاب کردند؟

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه استقلال در روز‌هایی که با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم کرده و به دنبال جذب بازیکن است به یکباره با اعتصاب بازیکنانش مواجه می‌شود. آن هم چند ساعت بعد از اعتراض شدید پدر جواد نکونام به مدیریت علی خطیر!

در همین راستا با خبر شدیم که مدیرعامل استقلال، سرمربی تیمش را پشت این استعفا می‌بیند و حسابی از این اقدام او شاکی است. با شرایط مالی که باشگاه استقلال دارد فعلا امکان پرداختی به آبی پوشان ممکن نیست و در این شرایط باید دید اعتصاب آن‌ها تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد.

به هر حال جنگ بین نکونام و خطیر آغاز شده و به نظر می‌آید این جنگ به زودی یک قربانی خواهد داد. هر چند فعلا استقلال قربانی این اختلاف عمیش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->