ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

همه آنچه که باید درباره رژیم گولو و فواید آن بدانید

  • کد خبر: ۱۷۶۵۶۲
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۱
همه آنچه که باید درباره رژیم گولو و فواید آن بدانید
رژیم گولو یک رژیم ساده و در عین حال سالم برای کاهش وزن است فقط نکاتی دارد که در زمان رژیم برای نتیجه بهتر باید آنهارا رعایت کنید.

به گزارش شهرآرانیوز، رژیم گولو یکی از رایج‌ترین برنامه‌های رژیمی برای کاهش وزن در سال ۲۰۱۶ است و از همان زمان کم کم در بین مردم رواج پیدا کرد و تیمی از پزشکان، داروسازان و دانشمندان در طول ۹ سال توانستند مکمل رژیم گولو را طراحی کنند. رژیم‌های ۳۰ روزه، ۶۰ روزه و ۹۰ روزه از رژیم گولو وجود دارد که در طی آن افراد مقدار زیادی از وزن خود را کاهش دادند. در این قسمت بیش از همیشه با این رژیم آشنا خواهید شد.

رژیم گولو چیست؟

ژیم غذایی گولو اساساً روی کاهش مقاومت به انسولین برای کاهش وزن تمرکز می‌کند و در نتیجه سوخت و ساز را افزایش می‌دهد و وزن فرد راحت‌تر کاهش پیدا می‌کند. رژیم گولو به افراد اجازه می‌دهد که بیشتر غذا بخورند و سطح گلوکز را تنظیم کنند و متابولیسم خود را بالا ببرند، اما هیچ شمارشی برای کالری وجود ندارد. فقط این افراد باید غذا‌های سالم بخورند و به طور مداوم ورزش کنند و مکمل‌های مربوطه را برای کاهش وزن مصرف کنند.

رژیم گولو چگونه عمل می‌کند؟

مکمل گولو ترکیبی از هفت عصاره گیاهی و سه ماده معدنی است که به کاهش وزن کمک می‌کند. جزء اصلی رژیم گولو روی کاهش کالری تمرکز نمی‌کند، بلکه تمرکز آن روی خوردن غذای سالم است که بتواند تمام گروه‌های غذایی را شامل شود.
مکمل گولو شامل منیزیم، زینک و کرومیوم است که ماده معدنی اصلی برای حساسیت انسولین هستند. همچنین این مکمل رژیمی به کاهش سطح تمایل فرد به قند و تنظیم هورمون‌ها برای کنترل گرسنگی و افزایش انرژی و مقاومت بدن کمک می‌کند.

آیا رژیم گولو می‌تواند به کاهش وزن کمک کند؟

رژیم گولو فرد را تشویق می‌کند که عادات سالم غذایی و ورزش کردن منظم را در پیش بگیرد. این دو عامل در صورت تکرار بالا قطعاً به کاهش وزن کمک می‌کند. مطالعات زیادی در این زمینه نشان می‌دهد که کاهش وزن همراه با ورزش در طولانی مدت وزن را کاهش خواهد داد.

چه غذا‌هایی بخوریم؟

اگر می‌خواهید وزن خود را از طریق پیروی از رژیم گولو کاهش دهید، در این قسمت لیستی از مواردی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید در این رژیم استفاده کنید.

مواد غذایی که باید بخورید:

گیاهان گندمی: برنج قهوه ای، کوینوا، جو، پاستای با غلات کامل، گندم
پروتئین ها: گوشت گاو، گوشت مرغ، ماهی
سبزیجات: هر گونه سبزیجات فصلی تازه
میوه: هرگونه میوه فصلی تازه، لبنیات، پنیر، شیر، پنیر کاتیج، ماست، کره، بستنی

مواد غذایی که باید از آن‌ها دوری کرد:

غذا‌های فرآوری شده: چیپس، کراکر
گوشت قرمز: گوشت‌های پرچرب قرمز
نوشیدنی‌های شیرین: نوشابه، نوشیدنی ورزشی، آب ویتامینه و آبمیوه‌های فرآوری شده

فواید رژیم غذایی گولو

افزایش سطح ورزش
حذف غذا‌های فرآوری شده و خوردن غذا‌های سالم
خوردن وعده‌های متعادل و تمرین عادات سالم
تمرکز این رژیم روی مصرف غذا‌هایی از هر نوع گروه غذایی
تشویق فرد به مصرف بیشتر سبزیجات و میوه‌ها
چربی‌های سالم و پروتئین که نه تنها شامل ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند، بلکه فرد را مدت زمان طولانی‌تری سیر نگه می‌دارند
تمرکز روی خوردن یک الی دو وعده حاوی غلات کامل برای کنترل گرسنگی

مضرات رژیم گولو

هیچ شواهد علمی وجود ندارد که مکمل رژیم گولو بتواند مستقیماً به کاهش وزن فرد کمک کند.

هنوز تحقیقات در مورد این رژیم بسیار کم است

دنبال کردن این رژیم هزینه نسبتا بالایی دارد

منبع: نمناک

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->