شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان خواند اولین کتاب بازیگر «عطرآلود» در نمایشگاه کتاب آغاز به کار سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران آرمین زارعی، خواننده جوان، بستری شد + علت بازیگر «بازی تاج و تخت» درگذشت + علت فوت عیادت وزیر ارشاد از «رضا رویگری» سریال «آکتور» از شبکه فرانسوی ـ آلمانی «آرته» سر در آورد! دورهمی هنرمندانه نسل جوان |  برپایی نمایشگاه نقاشی «پیرامون» در  گالری هنگام حضور در  جشنواره‌ها برای پیشرفت لازم است، ولی کافی نیست آواز پرنده‌های صبح (۲) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز رسمی فعالیت‌های حوزه نشر در حوزه هنری خراسان رضوی|۲۱ عنوان کتاب در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رونمایی می‌شود کتاب خوب یعنی تراول! گزارشی از نمایشگاه گروهی «به رنگ زیارت» در نگارخانه رضوان سریال جدید «رخنه» از امشب پخش می‌شود (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) فیم «اخت الرضا» همزمان با میلاد حضرت‌معصومه(س) به خانه‌ها می‌آید + زمان پخش زمان پخش و تکرار سریال «رخنه» در شبکه یک + اثری درباره نمایش توان علمی و دفاعی کشور کتاب عکس «مشهد در روزگار انقلاب» رونمایی شد
سرخط خبرها

«طاقچه» از دسترس خارج شد!

  • کد خبر: ۱۷۶۸۷۶
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
  • ۱
«طاقچه» از دسترس خارج شد!
مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی اعلام کرد که بر اساس اسناد بالادستی و در راستای «ساماندهی سکو‌های نشر کتاب دیجیتال» از فعالیت طاقچه ممانعت به عمل می‌آورد.

به گزارش شهرآرانیوز،  به دنبال اطلاعیه مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی مبنی بر ممانعت از فعالیت طاقچه به دلیل اینکه تاکنون اقدام به دریافت مجوزهای قانونی از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نکرده است، سایت طاقچه و به دنبال آن اپلیکیشن آن از دسترس خارج شد.

ظاهرا طاقچه مجوز فعالیت خود از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که به مدت ۶ ماه مهلت داشته است، را مدت‌هاست که تمدید نکرده است. این در حالی است که پیرو ماده ۲ قانون نحوه مجازات اشخاص که در امور سمعی و بصری فعالیت غیرمجاز دارند، همه سکو‌های ارائه‌دهنده محتوا‌های فرهنگی مکلف به دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

انتشار تصویری از کارکنان پلتفرم طاقچه در فضای مجازی در روز‌های پایانی هفته گذشته موجی از اعتراضات را از سوی ناشران  به همراه داشت؛ تاجایی که نزدیک به ۵۰ ناشر از قطع همکاری خود با این وب‌سایت خبر دادند.

منبع: تسنیم

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
0
0
امنیت مجازیمون در این حده. طاقچه پلتفرم داخلی و قانونی کشور بود. پولی که برای کتابها دادم هیچی من قسمت زیادی از تحقیقم رو درون بخش یادداشت های کتاب های طاقچه بی نهایت نوشتم. البته هایلایت ها هم برام مهم بود. حتی اگر از جای دیگه اون کتاب رو بخرم ،یادداشت هام رو چه کار کنم ! همه از دست رفت! طاقچه تو پلتفرمهای کتاب الکترونیک بهترین فضا رو داشت و بیشترین تعداد کتاب، طاقچه بینهایت یک کتابخانه اشتراکی با قیمت خیلی مناسب بود.بسیاری از ناشرهای مهم تنها با طاقچه کار می‌کردند! متاسفم برای خودمون!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->