رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قتل هولناک زنی در اطراف کاشان به دست همسرش + عکس

  • کد خبر: ۱۷۶۹۱۰
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
  • ۱
قتل هولناک زنی در اطراف کاشان به دست همسرش + عکس
مرد جوان بعد از ربودن دختر خواهرزنش، با همسر خود اختلاف پیدا کرد و او را به قتل رساند.

به گزارش شهرآرانیوز، اهالی شهرستان بزرک از توابع کاشان خانواده ابوذر را کم و بیش می‌شناختند. چند سالی می‌شد که مرد جوان افغان در این شهر سکونت داشت. در باغ‌های اطراف شهر کارگری می‌کرد و خرج زندگی شان را از همین راه می‌گذراند. همسایه‌ها تا همین چند روز قبل گمان می‌کردند که ابوذر ۲ دختر و ۲ پسر دارد. اما ساعت ۵ صبح ۵ مرداد زمانی که صدای فریاد‌های اهل خانه ابوذر، خبر از یک فاجعه می‌داد؛ پرده از اسرار این خانه فرو افتاد.

قتل همسر در شهر بزرک

از خانه شان فریاد کمک خواهی و بوی خون می‌آمد. همسایه‌ها در خوابی عمیق فرو رفته بودند که سر و صدای خانه ابوذر آن‌ها را یکی یکی بیدار کرد. زمانی که به خانه او رسیدند، ابوذر از محل جنایتی که رقم زده بود؛ فراری شده بود. صدای ناله و فریاد بچه‌های زخمی خانه را پر کرده بود، اما زن جوان بی جان و غرق خون روی زمین افتاده بود. فرزندان ابوذر که با ضربات ساتور و چوبدستی از سوی پدرشان زخمی شده بودند و دست و پای آن‌ها شکسته بود؛ به بیمارستان منتقل شدند. در حالی که ضربات کاری، زن جوان را از پا درآورده بود رسیدگی به پرونده قتل در دستور کار تیم جنایی قرار گرفت.

قتل هولناک زنی در اطراف کاشان به دست همسرش + عکس

ماجرا چه بود؟

تحقیقات تیم جنایی آغاز شد و جسد برای معاینه و آزمایش به پزشکی قانونی منتقل شد. بررسی‌ها نشان می‌داد اختلافات ابوذر و زن جوانش از مدتی قبل آغاز شده بود.

یکی از همسایه‌های ابوذر گفت:"خواهرزاده مقتول که دختری ۹ ساله است با خانواده مقتول زندگی می‌کرد، چون پدر و مادرش فوت کرده بودند. قبلا ابوذر او را ربوده و به تهران گریخته بود. به همسرش گفته بود که می‌خواهد دختر ۹ ساله را به عقد خود درآورد. اما مقتول به او التماس کرده بود که دختر را برگرداند. ابوذر هم شرط گذاشته و گفته بود اگر ۱۰ میلیون تومان برایم تهیه کنی، دختر را برمی گردانم. همسرش خودش را به آب و آتش زد تا ۱۰ میلیون تومان را تهیه کرد. سپس ابوذر به همراه آن دختر به بزرک برگشتند. اما به خاطر اقدامی که انجام داد با اعتراض همسرش و فرزندانش روبرو شد. این در حالی بود که همسر ابوذر به او مظنون شده و احتمال می‌داد که شوهرش به دختر خردسال تجاوز کرده است. "

همین دلایل کافی بود که درگیری بین ابوذر و همسر و فرزندانش بالا گرفت. مرد جوان در جریان درگیری‌ها با ساتور و چوب به جان همسرش و بچه‌ها افتاد که در این جنایت همسرش به قتل رسید؛ بنابراین گزارش متهم پرونده متواری است و رسیدگی به پرونده تا دستگیری وی ادامه دارد.

منبع: رکنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
0
0
ایران میشه نا امن مثل اون خراب شده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->