آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد چه کسانی می‌توانند در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری رأی دهند؟ نتیجه انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ۱۴۰۳ کی اعلام خواهد شد؟ مخبر: جمهوری اسلامی ایران مخالف تحریم‌های یک‌جانبه ظالمانه در حوزه انرژی است + فیلم و عکس درخواست جامعه کارگری از رئیس‌جمهور آینده: به وضعیت معیشتی کارگران توجه کنید «سرمشق»، نمایه‌ای از خدمات دولت سیزدهم در خراسان‌رضوی | باید دستاورد‌های شهید رئیسی مورد تبیین قرار گیرد فردا همه پای کار وطن درباره پذیرش دیدگاه‌های سیاسی یکدیگر در رویداد‌های سیاسی رأی‌های طلایی مشهد در سپهر سیاسی ایران همیشه تعیین‌کننده است اطلاعیه شماره ۵ ستاد انتخابات کشور | شناسه دو کاندیدا اعلام شد پایان تبلیغات مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تیراندازی در قطاری در هند ۴ کشته برجای گذاشت

  • کد خبر: ۱۷۶۹۸۸
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷
تیراندازی در قطاری در هند ۴ کشته برجای گذاشت
بر اثر تیراندازی سرباز حفاظت از راه‌آهن در قطاری در هند، ۴ نفر کشته شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، در حادثه تیراندازی امروز دوشنبه در قطاری در حال حرکت در ایالت «ماهاراشترا» واقع در غرب هند، ۴ نفر کشته شدند.

رسانه‌های هند در این ارتباط اعلام کردند که «چتن کومار» سرباز حفاظت از راه آهن ابتدا یکی از مافوق‌های خود را با سلاح خودکار کشت و پس از آن در واگن‌های دیگر ۳ مسافر را به رگبار بست.

در بیانیه صادره از سوی شرکت راه آهن غرب هند در این خصوص آمده است که فرد مسلح از قطار بیرون پرید؛ اما پلیس او را بازداشت کرد و در حال بررسی انگیزه او و همچنین شناسایی کشته شدگان است.

یکی از مقامات ارشد راه آهن ایالت «ماهاراشترا» در هند به خبرنگاران گفت که به نظر می‌رسد مشاجره‌ای بین کومار و کشته شدگان وجود نداشته است.

این حادثه حدود ساعت ۵.۳۰ صبح امروز به وقت محلی در قطاری رخ داد که از «جیپور» در ایالت «راجستان» به سمت شهر «بمبئی» در «مهاراشترا» در حال حرکت بوده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->