یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟ پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی| کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است معاون رئیس جمهور: اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است بیانیه جنبش مطالبه در حمایت از خیزش‌های اعتراضی| اسرائیل غده‌ای سرطانی است که باید حذف شود فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: معلمان سربازان خط مقدم مقابله با هجمه فرهنگی دشمن هستند سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند آیت‌الله علم‌الهدی: هویت بخشی، رسالت امروز معلمان است| سرکوب دانشجویان در آمریکا، تابلوی لیبرال دموکراسی غرب دانشگاه آمریکایی دانشجویان معترض را به اخراج تهدید کرد اسامی کاندیدا‌های شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس تصاویر پهپاد‌ها جنایت جدید ضدبشری اسرائیل در غزه را فاش کرد+ فیلم حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت مقامات تل آویو حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به رژیم صهیونیستی مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی تمدید شد+جزئیات میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را در ۱۴۰۵ به پخش برسانیم
سرخط خبرها

اهانت به قرآن کریم این‌بار در دانمارک

  • کد خبر: ۱۷۸۸۹۵
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۸
اهانت به قرآن کریم این‌بار در دانمارک
گروهی از افراد در دانمارک، بار دیگر با آتش‌زدن نسخه‌ای از قرآن کریم در مقابل سفارت ترکیه و عراق در کپنهاگ به این کتاب مقدس بی‌احترامی‌ کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، اعضای گروهی افراطی تحت عنوان «ملی‌گرا‌های دانمارکی»، روز شنبه در ادامه اهانت‌ها به قرآن کریم، نسخه‌ای از کلام‌الله مجید را در مقابل سفارت ترکیه و عراق در کپنهاگ آتش زدند.

آن‌ها همچنین با در دست داشتن پلاکارد‌های حاوی مطالب ضداسلامی، شعار‌هایی علیه اسلام سر داده و این صحنه‌ها را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از طریق پخش زنده منتشر کردند.

خبرگزاری آناتولی ترکیه گزارش داد که این اقدامات تحریک آمیز تحت حمایت پلیس دانمارک انجام شد.

اهانت به قرآن مجید در حالی در دانمارک تکرار می‌شود که پیش از این در سوئد نیز چند بار در ماه‌های اخیر این کتاب آسمانی مورد هتک حرمت قرارگرفت. تکرار این هتک حرمت‌ها در این دو کشور اروپایی خشم مسلمانان جهان را در پی داشته است.

مقام‌های سوئد و دانمارک صرفا از بابت تکرار این اتفاق اظهار تاسف کرده، اما مدعی شده‌اند به دلیل داشتن قوانین مخصوص حفاظت از آزادی بیان نمی‌توانند جلوی آن را بگیرند!

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->