سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی در قاب تلویزیون مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری
سرخط خبرها

کری مربیان پرسپولیس در امارات

  • کد خبر: ۱۷۹۴۱
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳
کری مربیان پرسپولیس در امارات
چهارمین جلسه تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس در امارات برگزار شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ اعضای کاروان سرخپوشان که عصر امروز به شارجه رسیدند، بلافاصله بعد از اسکان در هتل راهی تمرین شدند.

- نخستین تمرین سرخپوشان در شارجه از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه به وقت محلی در زمین تمرینی شماره یک باشگاه الشارجه آغاز شد.

- تمرین با گرم کردن و انجام حرکات کششی آغاز شد.

- آقاوسط در قالب سه گروه بخش بعدی تمرین بود. در این قسمت گل‌محمدی هم حضور داشت و در یکی از گروه‌ها پابه‌پای سایرین تمرین کرد و با انرژی بالایی شاگردانش را به حفظ توپ تشویق می‌کرد.

- مرور کار‌های تاکتیکی آخرین بخش تمرین امروز بود.

- بعد از پایان تمرین گل‌محمدی، باقری و مطهری با یکدیگر بر سر گل کردن شوت از پشت محوطه جریمه کری‌خوانی جالبی داشتند.

- حدود ۲۰ هوادار در تمرین حضور داشتند و در پایان با اعضای تیم و کادر فنی عکس یادگاری گرفتند. افشین پیروانی هم دقایقی بین آن‌ها حاضر شد و از حمایت‌شان تشکر کرد.

- چانگ، ناظر بازی پرسپولیس و الشارجه در تمرین امروز سرخپوشان حاضر شد و آخرین موارد مربوط به تمرین فردا و نشست‌های خبری و هماهنگی را با پیروانی، حسینی و اشرف چک کرد. پیروانی هم به او خوشامد گفت و از حضورش تشکر کرد.

- تمرین امروز یک ساعت به طول انجامید و سرخپوشان بعد از سرد کردن بدن‌های خود به هتل بازگشتند.
 
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->