جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد وزیر ارشاد: سال گذشته ۱۲۰هزار مجوز کتاب صادر شد ویدئو | فیلمبرداری فصل دوم سریال «Wednesday» آغاز شد + تیزر «ایزابل هوپر» رئیس هیات داوران ونیز شد مدیرمسئول روزنامه شهرآرا: سبک زندگی و اثرات تهاجم فرهنگی، دغدغه مشترک رسانه‌های ایران و عراق است برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک‌و‌نوجوان در مشهد + فیلم (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گام جدی برای تقویت تعاملات رسانه‌ای میان ایران و عراق سخنان جنجالی «کیانوش عیاری» درباره پرداخت دستمزد عواملش واکنش محمدرضا شهبازی، مجری «پاورقی» به ماجرای خبر اخراجش از تلویزیون «گودزیلا منهای یک» هم‌زمان با پخش جهانی در شبکه نمایش خانگی «آبی روشن» با بازی مهران غفوریان و مهران احمدی در راه سینما جایزه نتپک بیست‌وپنجمین جشنواره جئونجو کره جنوبی برای «گیج گاه» شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان خواند اولین کتاب بازیگر «عطرآلود» در نمایشگاه کتاب
سرخط خبرها

سام اصغری از بریتنی اسپیرز طلاق گرفت + علت و ماجرای ازدواج

  • کد خبر: ۱۷۹۶۳۹
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
سام اصغری از بریتنی اسپیرز طلاق گرفت + علت و ماجرای ازدواج
بریتنی اسپیرز ستاره موسیقی پاپ آمریکا و سام اصغری مدل و بازیگر ایرانی‌تبار که تابستان گذشته در شهر لس آنجلس ازدواج کرده بودند تصمیم به جدایی گرفته‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رسانه‌های آمریکایی گزارش کرده‌اند که سام اصغری پس از پر کردن فرم درخواست طلاق از خانه‌ای که این زوج به صورت مشترک در آن ساکن بودند نقل مکان کرده و در محل خود زندگی می‌کند.

ماجرای آشنایی اصغری و اسپیرز به سال ۲۰۱۶ برمی‌گردد، زمانی که این دو در یک موزیک ویدیو برای تک آهنگ «مهمانی دخترانه» با هم همکاری داشتند. این رابطه ادامه یافت تا اینکه در سپتامبر ۲۰۲۱ اسپیرز ۴۰ ساله خبر نامزدی خود با سام اصغری مدل و مربی پرورش اندام ۲۸ ساله را رسما اعلام کرد.

این دو در ژوئن ۲۰۲۲ و طی مراسمی که با حضور یکصد نفر از اعضای خانواده و دوستان نزدیک این دو برگزار شد در خانه اسپیرز در لس‌آنجلس با یکدیگر ازدواج کردند. این عروسی که صرفا با حضور حدود ۹ ماه پس ازاعلام نامزدی این زوج و نزدیک به ۷ ماه پس از پایان دوره حضانت اسپیرز برگزار شد.

بریتنی اسپیرز در مدت زمانی نزدیک به ۱۳ سال تحت حضانت پدر خود بود و تمامی امورات مربوط به دارایی‌ها و تصمیمات زندگی‌اش با تایید پدرش صورت می‌پذیرفت که به حکم دادگاهی در آمریکا این قیومیت و حضانت لغو شد.



ازدواج با سام اصغری چهارمین ازدواج این ستاره موسیقی پاپ به حساب می‌آمد. او پیش از این هم در سال ۲۰۰۴ با جیسون الکساندر، دوست دوران کودکی خود، ازدواج کرده بود که این ازدواج نیز تنها ۵۵ ساعت دوام آورده بود.

منبع: آفتاب‌‌نیوز 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->