نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد
سرخط خبرها

شایعاتی جدید درباره وجود یک دستگاه «اولترا» در سری آیفون ۱۵

  • کد خبر: ۱۸۰۳۵۳
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
شایعاتی جدید درباره وجود یک دستگاه «اولترا» در سری آیفون ۱۵
یک گزارش کاملاً جدید درباره سری آیفون ۱۵ اپل ادعا می‌کند که اپل به جای «آیفون ۱۵ پرو مکس» از نام «اولترا»، برای بزرگ‌ترین و بهترین آیفون خود استفاده خواهد کرد.

شهرآرانیوز - در اوایل سپتامبر سال گذشته، شایعه شده بود که یکی از آیفون‌های ۲۰۲۳ اپل می‌تواند پس از عرضه اپل واچ اولترا با نام تجاری Ultra عرضه شود. بین محصولات برتر اپل، «Ultra» به نام جدید این شرکت برای بهترین‌های خط تولید تبدیل شده است

در ماه سپتامبر، مارک گورمن، فاش کرد که اپل همزمان با استفاده از USB-C در حال برنامه‌ریزی یک طراحی اصلاح‌شده برای آیفون و معرفی یک مدل اولترا به جای مدل پرو مکس است.

بعداً، در ماه ژانویه، مینگ چی کو، یک تحلیلگر دیگر، دستگاه‌های جدید (۱۵ Pro Max یا ۱۵ Ultra) را به عنوان «قوی‌ترین مدل‌های آیفون ۱۵»» معرفی کرد. گورمن در فوریه دوباره تکرار کرد که اپل می‌تواند هر دو این دستگاه‌هارا معرفی کند.

اکنون، یک منبع جدید ادعا می‌کند که طبق منابع متعدد اپل واقعاً از نام «iPhone ۱۵ Ultra» برای گوشی حرفه‌ای خود استفاده خواهد کرد.

نمایشگر بزرگتر و لنز تله پریسکوپ با زوم ده‌برابری از ویژگی‌های این گوشی خواهد بود. همانطور که انتظار می‌رود آیفون ۱۵ پرو نیز دکمه Action و تراشه A ۱۷ Bionic را دریافت خواهد کرد.

در حالی که گورمن قبلاً به احتمال وجود مدل پرو مکس و اولترا اشاره کرده بود، برخی به صراحت می‌گویند که با وجود آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ اولترا دیگر نسخه پرو مکس وجود نخواهد داشت.

اپل از «اولترا» برای نشان‌دادن محصولات واقعاً سطح بالایش استفاده می‌کند، بنابراین چسباندن این نام به آیفون از برخی جهات منطقی است. با این حال برخی وجود تنها دو آیفون (آیفون معمولی و آیفون پرو) را می‌پسندند و داشتن چهار آیفون که هر کدام نام متفاوت دارند کمی گیج‌کننده است. شاید برای مصرف‌کنندگان معمولی، انتخاب بین دو آیفون آسان‌تر باشد.

تنها سه هفته تا رویداد آیفون باقی مانده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->