نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و ایپسویچ| طوفان هالند و پپ قلی زاده - پرسپولیس، دوباره جدی شد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و برایتون (۳ شهریور ۱۴۰۳) | روز‌های بد شیاطین سرخ آغاز شد شکایت خیبر از سپاهان بخاطر رعایت نکردن سقف بودجه مهاجم آلبانیایی در راه تراکتور هافبک استقلالی در رادار آلومینیوم ITC محمدی صادر شد قرارداد کادرفنی استقلال زیر ذره‌بین نهادهای نظارتی! پایان مسابقات شطرنج سریع ریتد جام قهرمانان کشور در مشهد آیا دیدار پرسپولیس-فولاد در مشهد برگزار می‌شود؟ شهرقدس میزبان بازی هوادار - تراکتور یامگا در تست آلومینیوم رد شد! عملکرد ضعیف خط دفاع استقلال| ۲ بازی ۳ گل خورده اولین حمله نکونام به سمیعی نتیجه بازی استقلال و ملوان در لیگ برتر(۲ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| تساوی داغ ویدئو گل دوم استقلال به ملوان توسط رضاییان (۲ شهریور ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و ملوان(۲ شهریور ۱۴۰۳) نتیجه بازی ذوب‌آهن و هوادار (۲ شهریور ۱۴۰۳)| بازی سرد در مشهد ویدئو گل دوم ملوان به استقلال توسط رضا جعفری (۲ شهریور ۱۴۰۳) دروازه سرخ‌های پایتخت در سلطه گلر نیجریه‌ای | گندوز خیال پرسپولیسی‌ها را راحت کرد
سرخط خبرها

فرصت یک‌ماهه استاندار خراسان رضوی برای تعیین تکلیف طرح ورزش استان در حوزه قهرمانی

  • کد خبر: ۱۸۰۶۵۸
  • ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
فرصت یک‌ماهه استاندار خراسان رضوی برای تعیین تکلیف طرح ورزش استان در حوزه قهرمانی
استاندار خراسان رضوی گفت: کارگروهی در زمینه ورزش استان تشکیل و در مدت یک ماه نتیجه کارشناسی برای وضعیت ورزشی خراسان رضوی در زمینه‌های مختلف از جمله قهرمانی و تیم‌داری ارائه شود.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری ظهر امروز در اولین شورای ورزش و تربیت‌بدنی استان خراسان رضوی که در محل استانداری برگزارشد، گفت: پیشنهاد می‌کنم کارگروهی در زمینه ورزش قهرمانی و همچنین تشکیل تیم‌های مختلف‌ ورزشی و به‌صورت کلی در ورزش استان، در استان خراسان رضوی تشکیل و در مدت یک ماه نتیجه کارشناسی در این زمینه ارائه شود.

نظری افزود: این کارگروه باید با مدیریت اداره کل ورزش و جوانان تشکیل و همه ابعاد تخصصی، حقوقی و مالی نیز در تصمیمات در نظر گرفته شود.

وی گفت: این نگرانی‌ وجود دارد که تصمیمی گرفته شود که بعد از چند سال استان دچار معضل و مشکل در زمینه ورزشی شود، پس باید کار کارشناسی دقیق در این زمینه انجام شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: متاسفانه ما در فوتبال، کشتی و برخی رشته‌های پرطرفدار ورزشی تیم نداریم. همچنین باتوجه به استعداد استان در زمینه ورزشی شرایط خوبی نداریم و باید هرچه زودتر این مشکل علاج شود لذا باید در حل و‌ علاج مشکلات هم به‌صورت دقیق عمل کرد.

وی ادامه داد: در سطح استان عقب‌ماندگی‌های ورزشی‌مان بیشتر از ظرفیت‌هایمان است که باید مدیریت و حل شود.

براساس این گزارش، اولین شورای ورزش و تربیت‌بدنی خراسان رضوی، با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، استاندار خراسان رضوی، معاون فرهنگی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، شهردار مشهدمقدس، رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس و رئیس کمیسیون ورزش و جوانان این شورا و جمعی از مدیران شهری و استانی در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->