اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه شرط نکونام برای آغاز تمرینات استقلال انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان‌رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

لزوم اختصاص ۵۰ درصد سهم کشتی خراسان رضوی به شهرستان‌ها

  • کد خبر: ۱۸۰۹۷۶
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
لزوم اختصاص ۵۰ درصد سهم کشتی خراسان رضوی به شهرستان‌ها
رئیس هیات کشتی خراسان رضوی گفت: تا زمانی که شهرستان‌ها ۵۰ درصد سهم کشتی استان را به خود اختصاص ندهند کشتی خراسان رضوی رشد نخواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، اسماعیل حسن زاده شب گذشته با حضور در برنامه تلویزیونی ورزش خراسان در خصوص شرایط فعلی هیات کشتی استان، اظهار کرد: طی این مدت و در یک سال و پنج ماه گذشته ۶۵ مدال رنگارنگ آسیایی، جهانی و تورنمت بین‌المللی کسب کردیم که این آمار برابر با ۱۰ سال گذشته کشتی خراسان رضوی است که ۱۴ مدال حاصل موفقیت کشتی‌گیران در مسابقات آسیایی و جهانی است.

وی افزود: در این مدت ۶۳ اعزام را پشت سر گذاشتیم که ۲۵ اعزام در پنج ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲ و ۳۷ اعزام سال گذشته اتفاق افتاد، این آمار در حالی است که وظیفه هیات استان ۱۲ اعزام است. خوشبختانه نسبت به آینده کشتی استان خوش‌بیت هستیم.

توسعه سخت‌افزاری عزم دولتی می‌طلبد

رئیس هیات کشتی خراسان رضوی در خصوص امکانات کشتی در سراسر استان، بیان کرد: هیأت به تنهایی نمی‌تواند متولی زیر ساخت‌ها باشد و در خراسان هر چقدر بودجه داشته باشیم و ده برابر امروز باشد، کم است. تمام تلاش خود را به کار گرفتیم و هزینه ورزشکاران را پوشش دادیم، اما توسعه سخت‌افزاری عزم دولت را می‌طلبد.

حسن‌زاده از اهدای تشک به شهرستان‌ها خبر داد و گفت: با اینکه هزینه‌ها به این سمت سوق پیدا نکرده، اما سال گذشته ۳ میلیارد و ۲۰۰ و در سال جاری یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در هیات هزینه کردیم.

وی افزود: اسپانسر‌های کشتی خراسان رضوی پای کار بودند و بوسیدن دست آنان کم است چرا که از دغدغه‌های آنان اطلاع دارم و حضور آنان کنار کشتی استان چیزی جز عشق نیست.

رئیس هیات کشتی خراسان رضوی در خصوص حضور تیم کشتی خراسان رضوی در لیگ برتر، بیان کرد: در حال رایزنی هستیم و تا کنون قریب به ۷۰ درصد اتفاقات مثبتی رقم خورده است.

استمرار اردوی کشتی‌گیران اصلی‌ترین موضوعات هیات است

حسن زاده در خصوص استعدادیابی اظهار کرد: از اواسط مردادماه اردوی نونهالان آغاز شده و اردوی دوم آنان طی شهریورماه برگزار خواهد شد، استمرار اردوی کشتی‌گیران از اصلی‌ترین موضوعات هیات است چرا که اگر اردوهای مستمر نباشد نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد و مسابقات اوپن با همین هدف برگزار شد ا که در مسابقات اوپن پدیده‌ها پدیدار می‌شوند.

وی با بیان اینکه در تمامی رده‌های سنی نماینده داریم، گفت: دو تن از بانوان کشتی‌گیر خراسانی قهرمانی آسیا را کسب کردند.

رئیس هیات کشتی خراسان رضوی در خصوص تقویم استان، عنوان کرد: خوشبختانه از تقویم جلوتر حرکت می‌کنیم. در تمام تقویم استان با هزینه‌های هیات اعزام داشتیم و اردوی نوجوانان به علت برگزاری لیگ کشوری برگزار نشد. نونهالان ما در آزاد و فرنگی قهرمان کشور شدند و خوشبختانه مسیر را به خوبی طی کردیم.

تکلیف احمد جوان چه می‌شود؟

حسن‌زاده در خصوص حمایت از احمد جوان عنوان کرد: پیگیری‌های بسیاری انجام شد و حتی نمایندگان مجلس را پای کار آوردیم و اگر احمد جوان در مسابقات جهانی جوانان حذف نمیشد اتفاقات بهتری رقم می‌خورد، اما قول می‌دهم در آینده اتفاقات مطلوبی رخ دهد.

وی خانه کشتی را کعبه خانواده کشتی خراسان رضوی برشمرد و گفت: باید عظمت خانه کشتی حفظ شود که بتوان از آن استفاده کرد کما اینکه ما استفاده‌های لازم را داریم، اما تا زمانی که شهرستان‌ها ۵۰ درصد سهم کشتی استان را به خود اختصاص ندهند کشتی خراسان رضوی رشد نخواهد کرد.

رئیس هیات کشتی خراسان رضوی در ادامه ازعان کرد: مشهدی‌ها به دلیل دسترسی به امکانات و مربیان به‌روز در سطح بالایی هستند، اما به علت عدم حضور حریف تمرینی، در تهران اتفاقی را رقم نمی‌زنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->