تورس در لیست نکونام تیلور و همسرش به تهران می‌آیند کامنت ویژه اوسمار برای شهاب زاهدی + عکس آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟ ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟ جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تیرحامیان مدیران امتحان پس داده استقلال به سنگ خورد حجازی: ۵ فینال پیش روی استقلال باقی مانده دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟
سرخط خبرها

طفلی به نام ورزش در خراسان گم شده است!

  • کد خبر: ۱۶۸۲۰۴
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
طفلی به نام ورزش در خراسان گم شده است!
وضعیت کنونی مدیریت ورزش در استانمان نتیجه یک خط مدیریتی است که دست‌کم عقبه‌ای ده‌ساله دارد.

اول| اوضاع ورزش خراسان‌رضوی این روز‌ها چنگی به دل نمی‌زند. این گزاره بیشتر اوقات برای توصیف ورزش استان جواب داده، ولی اوضاعی که اکنون در آن به‌سرمی‌بریم، واقعا نوبر است. نزدیک به دو هفته است که ورزش خراسان بی‌صاحب مانده و متولی ندارد و این همه به‌علت بی‌تدبیری محض وزارت ورزش‌وجوانان است که هاشمی‌جواهری را کنار گذاشته، اما نتوانسته‌است مجوز حضور تاج‌فیروز را به‌جای او بگیرد؛ یک لطیفه مدیریتی که اگر به چشم خودمان نمی‌دیدیم، باورمان نمی‌شد.


دوم| واقعیت این است که با وجود مدیرکل سابق هم اوضاع در ورزش خراسان چندان گل و بلبل نبود و هزار و یک مشکل حل‌نشده ریز و درشت داشتیم و داریم، اما به‌هرحال یک متولی بالای سر این ورزش بود و وضعیت از الان بهتر بود. دو هفته است که در این استان مدیرکلی وجود ندارد و این یعنی یا همه کار‌ها خوابیده یا اینکه اساسا کاری انجام نمی‌شده است که حالا خوابیده باشد. این همه درحالی است که از لحاظ فنی در یکی از فصل‌های مهم سال قرار داریم و کار‌های زیادی هست که معطل دستور شخصی به نام مدیرکل است؛ از تخصیص اعتبارات تا روشن‌کردن وضعیت تیم‌ها و نمایندگان استان در لیگ‌های مختلف کشوری.


سوم| وضعیت کنونی مدیریت ورزش در استانمان نتیجه یک خط مدیریتی است که دست‌کم عقبه‌ای ده‌ساله دارد. از زمان رفتن افشین داوری و آمدن همین آقای هاشمی‌جواهری در دوره اول حضورش، اگر دقت کنید و نام‌ها را یک‌به‌یک مرور کنید، به این واقعیت غم‌انگیز پی می‌برید که پست مدیرکلی ورزش خراسان‌رضوی روزبه‌روز تنزل کرده و از فردی ضعیف به فرد ضعیف‌تر دیگری سپرده شده است. حتی خود افشین داوری که مثلا رضایت بیشتر اهالی ورزش را به همراه داشت و جواهری که خیلی‌ها او را مدیری بی‌حاشیه و کوشا می‌دانستند هم وقتی دوباره به این پست مهم برگشتند، ضعیف‌تر و ناکارآمدتر شده بودند. این سیر نزولی که موجب شده است ورزش خراسان در همه ابعاد از ورزش دیگرنقاط کشور عقب بیفتد، به‌خوبی نشان می‌دهد که ورزش دغدغه مدیران رده‌بالای سیاسی استانمان و شاید حتی کشور-فارغ از اینکه چه دولتی سر کار باشد- نیست؛ همان چیزی که خیلی از استخوان‌خردکرده‌های ورزش از آن می‌نالند و می‌گویند چرا برخلاف همه استان‌ها یک‌بار یک نماینده مجلس یا استاندار ما، آن‌گونه که در شهر‌های دیگر دیده‌ایم، برای رتق‌وفتق همین یک کار، یعنی انتخاب یک مدیرکل لایق و کاربلد، آستین بالا نمی‌زند؟! چرا باید ورزش خراسان‌رضوی با آن همه دبدبه و کبکبه و تاریخ پرافتخارش طفلی شده باشد که گم شده است و کسی به‌دنبال یافتنش نیست؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->