کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو پخش زنده بازی سپاهان و شمس آذر قزوین در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته سی‌ام لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تعداد تیم‌های لیگ‌ برتر کاهش می‌یابد؟ گزارشگر بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته پایانی لیگ مشخص شد پخش زنده بازی پیکان و استقلال در هفته پایانی لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تصادفی که یک ورزشکار را سرمربی تیم ملی کرد

  • کد خبر: ۱۸۱۴۴۰
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
تصادفی که یک ورزشکار را سرمربی تیم ملی کرد
سرمربی تیم ملی اسلحه فلوره شمشیربازی کشورمان به علت سانحه تصادف با دنیای شمشیربازی خداحافظی کرد و به مربی‌گری روی آورد که تاکنون کارنامه مثبتی هم از خود به جا گذاشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، سید محمد صادق در خصوص آغاز مسیر حرفه‌ای خود در شمشیربازی اظهار کرد: از سال ۷۹ شمشیربازی را در رشته فلوره شروع کردم و از سال ۸۲ تا ۹۱ در تیم ملی بازی کردم و در رده‌های مختلف سنی و در مسابقات مختلف مقام کسب کردم.

طباطبائی در رده‌های مختلف سنی و میادین ملی و بین‌المللی در دوران بازی خود عملکرد مثبتی در کارنامه خود ثبت کرد، اما مهمترین مقام وی کسب مقام‌های تیمی و انفرادی در دور اول المپیاد ایرانیان است که در دوره دوم این رقابت‌ها دومرتبه موفق به کسب مقام تیمی و انفرادی شد. وی موفق شد در مسابقات کلاس‌آ جهانی ۲۰۰۷ مقام سوم را کسب کند.

وی افزود: سال ۹۵ به علت سانحه تصادف به اجبار از دنیای شمشیربازی خداحافظی کردم و به مربی‌گری روی آوردم که خوشبختانه پس از آن مربی تیم نوجوانان، جوانان و بزرگسالان استان را بر عهده گرفتم که در میادین مختلف کشوری عملکرد قابل قبولی داشتند. از جمله این مدال‌ها کسب مقام در مسابقات استعداد‌های برتر کشور است که در دو رشته تیمی و انفرادی به روی سکو ایستادند.

این مربی شمشیربازی خراسانی ادامه داد: مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان در سطح بالایی برگزار می‌شود، اما با تاکید هیات خراسان رضوی بر جوان‌گرایی، تیم استان ما با شمشیربازان نوجوان و جوان در این دور از رقابت‌ها شرکت کردند و با مدال‌های رنگارنگ بازگشتند.

طباطبایی در خصوص هدایت تیم ملی بیان کرد: قریب به یک سال گذشته هدایت تیم ملی نوجوانان و جوانان و طی چهار ماه گذشته هدایت تیم ملی بزرگسالان فلوره را بر عهده دارم.

وی در خصوص تورنمنت‌های پیش رو اعلام کرد: دو مسابقه سطح لایت و زون برگزار خواهدشد که مسابقات زون انتخابی المپیک است که بهترین‌های شمشیربازی ایران به این مسابقات اعزام می‌شوند. ضمن اینکه تا پایان شهریورماه اردوی مشترک با عراق ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی فلوره کشورمان ادامه داد: اواخر شهریورماه المپیاد استعداد‌های برتر در تهران در ۳ رشته برگزار می‌شود که در هر سه اسلحه نماینده داریم.

طباطبایی در نهایت شرایط هیات شمشیربازی خراسان رضوی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه سیر صعودی و پیشرفت شمشیربازی استان قابل مشاهده است که نمایانگر و نتیجه حضور یک متخصص در راس هیات استان است که با اعتماد به جوانان نتایج مطلوبی رقم زده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->