نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟
سرخط خبرها

درخشش بانوان شمشیرباز خراسانی در المپیاد نخبگان ورزشی کشور

  • کد خبر: ۱۸۲۱۴۹
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
درخشش بانوان شمشیرباز خراسانی در المپیاد نخبگان ورزشی کشور
بانوان شمشیرباز خراسانی در المپیاد نخبگان ورزشی کشور در اسلحه اپه و سابر موفق به کسب ۵ مدال رنگارنگ شدند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ المپیاد نخبگان ورزشی کشور در اسلحه اپه با حضور ۶۳ بازیکن از ۲۳ استان و در اسلحه سابر ۴۵ شمشیرباز از ۱۴ استان در تهران برگزار شد که خراسان رضوی با حضور ۴ شمشیرباز در بخش انفرادی و یک تیم در هردو اسلحه در این ر‌قابت‌ها حاضر و موفق شد در مجموع ۵ مدال کسب کند.

تیام عباس‌نژاد موفق به کسب مدال نقره شد و الینا عرفانیان‌زاده به مدال برنز دست یافت.

در بخش تیمی نیز خراسان رضوی در این مسابقات در یک رقابت پایاپای نتیجه را ۴۵ بر ۴۰ به اصفهان واگذار کرد و موفق به کسب مدال نقره شد.

خراسان رضوی در این دور از رقابت‌ها با تیمی متشکل از تیام عباس‌نژاد، الینا عرفانیان‌زاده، آیلین علی اکبری و مهرگان حناچیان شرکت کرد.

همچنین بانوان برای اولین بار در اسلحه سابر موفق به کسب دو مدال برنز در بخش تیمی و انفرادی این دور از رقابت‌ها شدند.

آرمیتا انتظاری در بخش انفرادی موفق شد مدال برنز کسب کند و در بخش تیمی، در بین ۱۶ تیم خراسان رضوی استراحت خورد و در بین ۸ تیم با شکست تیم قدرتمند گیلان به یک چهارم نهایی راه یافتند و با واگذار کردن نتیجه به اصفهان مقام سوم را کسب کردند.

تیم سابر بانوان خراسان رضوی با حضور آرمیتا انتظاری، عسل منصوری، کیمیا کفایی، یگانه علی‌یاری و با هدایت آزاده انسان در المپیاد نخبگان ورزشی شرکت کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->