سرخط خبرها

عنایتی: هنگ کنگ را آنالیز نکردیم!

  • کد خبر: ۱۸۲۷۱۳
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
عنایتی: هنگ کنگ را آنالیز نکردیم!
سرمربی تیم ملی امید می‌گوید نتوانستند هنگ کنگ را خوب آنالیز کنند، اما خودشان را آماده کردند تا سورپرایز نشوند.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا عنایتی سرمربی تیم ملی فوتبال امید در نشست‌خبری پیش از بازی تیمش مقابل هنگ کنگ در اولین دیدار مقدماتی المپیک اظهار کرد: خوشحالم اینجا هستیم و شروع هر تورنمنتی سختی‌های خاص خودش را دارد. فردا بازی بسیار سختی مقابل هنگ کنگ داریم و تمام تلاشمان این است که بتوانیم اهداف تاکتیکی‌مان را در زمین پیاده کنیم. کار سختی پیش رو داریم، اما خداراشکر همه بازیکنان ما آماده هستند و تلاش می‌کنند کار بزرگی در ازبکستان انجام دهند.

او ادامه داد: بازی با هنک‌کنگ بازی بسیار سختی برای شروع است و باید روی این بازی تمرکز کنیم. مطمئن باشید برای هر بازی برنامه داریم و روی برنامه خودمان پیش می‌رویم. مشکل ما این است که نتوانستیم صددرصد هنگ کنگ را آنالیز کنیم، اما خودمان را آماده کردیم تا با هر اتفاقی بتوانیم مقابله کنیم و سورپرایز نشویم.


سرمربی تیم ملی امید درباره تیم ملی ازبکستان یکی از رقبای ایران عنوان کرد: ازبکستان در رده‌های پایه پیشرفت بسیار خوبی در این چند سال داشت. تیم بسیار سخت‌کوشی است و ما کاملا این موضوع را می‌دانیم. درباره بازی با ازبکستان بعدا بیشتر صحبت می‌کنم و اجازه دهید تمرکز ما روی هنگ کنگ باشد. امیدوارم اتفاقات خوبی هم برای ما و هم برای ازبکستان رخ دهد. هر چند دور از ذهن است، اما امیدوارم هر دو تیم ایران و ازبکستان بتوانند از این مرحله عبور کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->