رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان!
سرخط خبرها

وزیر بهداشت از دو بیمارستان و درمانگاه در نجف اشرف بازدید کرد

  • کد خبر: ۱۸۲۸۲۱
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹
وزیر بهداشت از دو بیمارستان و درمانگاه در نجف اشرف بازدید کرد
وزیر بهداشت در سفر به عراق، از بخش‌های مختلف بیمارستان نجف التعلیمی و نحوه ارائه خدمات این بیمارستان بازدید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بهرام عین اللهی، در این بازدید از بیماران بستری در این مرکز درمانی از جمله دو بیمار ایرانی عیادت کرد و پیگیر امور درمانی آن‌ها شد. وی همچنین از خدمات این بیمارستان و نیرو‌های آن در رسیدگی به بیماران تقدیر کرد.

مستشفی نجف التعلیمی دارای ۵۰۰ تخت بیمارستانی و امکانات کامل درمانی مانند بخش تصویربرداری و بخش‌های بستری است.

در این بازدید دکتر عبدالله محمدالغزالی مدیر عامل سلامت عمومی استان نجف اشرف و محمد حسین نیکنام، دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاری‌های بین الملل وزارت بهداشت نیز حضور داشتند.

همچنین، وزیر بهداشت به همراه پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر از بخش‌های بستری، داروخانه، اتاق احیا و مرکز هدایت عملیات بحران در درمانگاه نبا نجف اشرف بازدید کرد.

جمعیت هلال احمر در اربعین امسال ۴ مرکز هدایت عملیات بحران در شهر‌های کربلا، نجف، سامرا و کاظمین ایجاد کرده و علاوه بر انتقال بیماران نیازمند به خدمات درمانی به بیمارستان‌های عراق با مرکز هدایت عملیات بحران اورژانس در مرز‌های کشورمان برای انتقال بیماران و مصدومان به مراکز درمانی کشورمان، همکاری دارد.

تا کنون دو میلیون و ۴۰۰ هزار خدمت پزشکی به زائران در عراق ارائه و حدود ۱۰۰ بیمار و مصدوم نیز جهت دریافت خدمات درمانی به کشورمان انتقال داده شده‌اند.

در این بازدید محمدحسین نیکنام دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاری‌های بین الملل وزارت بهداشت نیز وزیر بهداشت را همراهی کرد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->