اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

ماجرای پیداشدن موجودات فرازمینی در مکزیک + عکس و فیلم

  • کد خبر: ۱۸۴۱۴۳
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
ماجرای پیداشدن موجودات فرازمینی در مکزیک + عکس و فیلم
دو جسد کوچک ادعایی متعلق به موجودات بیگانه در «مکزیکوسیتی» پایتخت مکزیک در مقابل چشمان حیرت‌زده سیاستمداران و قانونگذاران این کشور نمایش داده شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دو جسد کوچک ادعایی موجودات بیگانه که گفته می‌شود از شهر تاریخی در جنوب شرق «پرو» بازیابی شده و قدمتی ۱۰۰۰ ساله دارند، سه‌شنبه (۱۲ سپتامبر، ۲۱ شهریور) در جعبه‌هایی در کنگره مکزیک در «مکزیکوسیتی» پایتخت این کشور نمایش داده شد.  

رسانه‌های مکزیکی گزارش دادند پیشگام برگزاری این رویداد «جیمی مائوسان» روزنامه‌نگار و یوفولوژیست (محقق و کارشناس در مبحث اشیای پرنده ناشناخته) بود که تحت سوگند شهادت داد اجساد مویایی شده بخشی از تکامل زمینی ما نیستند و دی‌ان‌ای آن‌ها ناشناخته باقی مانده است.  

مائوسان در جلسه علنی به مقام‌های آمریکایی و اعضای دولت مکزیک قبل از رونمایی از اجساد ادعایی، چند ویدئو از از یوفو‌ها و پدیده‌های غیرعادی ناشناخته نشان داد. او گفت: این نمونه‌ها بخشی از تکامل زمینی ما نیستند... این‌ها موجوداتی نیستند که بعد از بقایای یوفو‌ها پیدا شده باشند. آن‌ها در معادن دیاتوم (جلبک‌ها) یافت شدند و بعداً فسیل شدند.  

به نوشته روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت»، مائوسان به شرکت‌کنندگان گفت «دانشمندان دانشگاه مستقل ملی مکزیک نمونه‌ها را مورد مطالعه قرار داده و توانستند شواهد دی‌ان‌ای را با استفاده از تاریخ‌گذاری رادیوکربن استخراج کنند. پس از مقایسه با سایر نمونه‌های دی‌ان‌ای، مشخص شد بیش از ۳۰ درصد دی‌ان‌ای نمونه‌ها ناشناخته است».

تصاویر با اشعه ایکس هم طی جلسه نشان داده شد. «رایان گرِیوز» مدیر اجرایی موسسه «آمریکایی‌ها برای هوافضای ایمن» و خلبان سابق نیروی دریایی ایالات متحده هم در این مراسم حضور داشت. او اوایل امسال به کنگره آمریکا درباره تهدید پدیده‌های پرنده ناشناس برای امنیت ملی آمریکا هشدار داد.

تصاویر تصاویر تصاویر تصاویر تصاویر تصاویر

آیا مومیایی‌های سه‌انگشتی نازکا، فرازمینی هستند؟

در شبکه‌های اجتماعی شایعه شده «آزمایش DNA روی مومیایی‌های سه‌انگشتی در پرو نشان داده آن‌ها موجودات فرازمینی هستند.» 

منشاء این شایعات، اخباری است که چهار سال پیش در بسیاری از رسانه‌ها و خبرگزاری‌های معتبر ایرانی هم منتشر شده‌بود. در تصاویر منتشر شده از این مومیایی‌ها، انگشتان دست و پا مومیایی‌ها ۳ عدد بوده و اندازه آن‌ها بسیار بلند است و با انگشت انسان‌ها بسیار متفاوت است.

سرمنشاء اصلی این خبر گزارشی است که در سال ۲۰۱۸ در خبرگزاری روسی اسپوتنیک منتشر شد. در آن گزارش فردی به‌نام کنستانتین کوروتکوف که سابقه طولانی در زمینه ترویج امور عجیب و فراطبیعی دارد، می‌گوید مومیایی‌هایی که او آن‌ها را مطالعه کرده انسان نیستند و ساختار آناتومیکی متفاوتی دارند.  

اصالت مومیایی‌هایی که درباره آن‌ها صحبت می‌شود، تایید نشده است. گروهی از پژوهشگران می‌گویند که این مومیایی‌ها احتمالا از کنار هم قرار دادن اجزای جسد‌های مختلف و سرهم‌بندی آن‌ها درست شده‌اند. گفته می‌شود یک قاچاقچی اشیا باستانی در نازکا پرو به نام ماریو در این تقلب‌ها دست دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->