حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

پسر بایدن متهم شد + جزئیات

  • کد خبر: ۱۸۴۲۴۹
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۹
پسر بایدن متهم شد + جزئیات
پسر رئیس جمهور آمریکا متهم به دروغگویی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، هانتر بایدن، پسر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی به صورت رسمی به دروغگویی در مورد مصرف مواد مخدر و خرید یک تفنگ دستی در سال ۲۰۱۸ متهم شد و به این ترتیب به اولین فرزند رئیس جمهور مستقر این کشور تبدیل شد که مورد پیگیرد قانونی قرار می‌گیرد.

این اتهامات که همزمان با رقابت‌های انتخاباتی جو بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده این کشور یعنی ۲۰۲۴ مطرح شده است، می‌تواند هانتر بایدن ۵۳ ساله را سال آینده به دادگاه بکشاند.

هانتر بایدن، پسر رئیس‌جمهور آمریکا، پس از آن که تلاش‌ها برای مصالحه بدون محاکمه‌اش به نتیجه نرسید، به صورت رسمی با اتهام قضایی روبه‌رو شد.

به گزارش رسانه‌های آمریکایی، تصمیم به طرح اتهامات جنایی علیه کوچکترین پسر جنجالی بایدن گامی بی سابقه برای وزارت دادگستری آمریکا و دادستان اصلی پرونده، یعنی دیوید وایس است که مریک گارلند، دادستان کل ماه گذشته او را به عنوان بازرس ویژه این پرونده معرفی کرد.

اکنون هانتر بایدن در سه ردیف اتهام مربوط به دریافت مجوز حمل سلاح در شرایط اعتیاد به مواد مخدر، به طور رسمی متهم شده است.

این اتهامات در حالی است که جمهوری خواهان مجلس نمایندگان در حال افزایش تلاش‌های خود برای استفاده از پرونده هانتر بایدن به عنوان دلیلی برای استیضاح پدرش هستند.

روزنامه نیویورک تایمز می‌گوید: این اتهامات وزارت دادگستری آمریکا را در موقعیت قابل توجهی برای رسیدگی به پرونده‌ها علیه پسر رئیس‌جمهور و دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد فعلی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ قرار می‌دهد.

در دوره‌ای که پسر بایدن در هیات مدیره شرکت بوریسما، یک سازمان انرژی اوکراینی خدمت می‌کرد، جو بایدن معاون باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا بود. وی در این زمان همچنین به دنبال سرمایه گذاری در چین بود، که باعث شد میلیون‌ها دلار درآمد داشته باشد.

اتهام حمل اسلحه در شرایط اعتیاد به مواد مخدر که حداکثر ۱۰ سال حبس دارد، تنها به صورت پراکنده علیه افرادی که برای اولین بار متهم شده اند مطرح می‌شوند. این امر به خصوص در مورد افرادی مانند هانتر بایدن، که متهم به استفاده از سلاح در جنایت دیگری نیست، کاربرد دارد.

این اتهامات موجب خواهد شد که محاکمه هانتر بایدن نقشی فراتر از انتظار در مبارزات انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا داشته باشد که بایدن ۸۰ ساله احتمالا با رقیب دوره قبلی خود یعنی دونالد ترامپ که اون نیز چهار پرونده کیفری دارد، مواجه می‌شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->