مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

محکومیت ۸۵۰ هزار دلاری در انتظار استقلال

  • کد خبر: ۱۸۴۷۲۹
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
محکومیت ۸۵۰ هزار دلاری در انتظار استقلال
سیلوا، مدافع برزیلی سابق استقلال با رد پیشنهاد‌های خود استقلال را در آستانه محکومیتی ۸۵۰ هزار دلاری قرار داده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، از جمله اتفاقات عجیب در باشگاه استقلال خارج کردن نام خارجی‌هایی بوده که با این باشگاه تحت قرارداد هستند.

در گذشته وینفرد در شرایطی از استقلال جدا شد که یک فصل و نیم از قراردادش باقی مانده بود. البته شفر با تیم جدید قرارداد هم بست، اما چون قراردادی که با استقلال منعقد کرده بود، سفت و سخت بود توانست پول خوبی از استقلال دریافت کند. بعد از او استراماچونی نیز با همین شرایط از استقلال رفت. سیلوای دیگر بازیکنی بود که با وجود داشتن قرارداد از فهرست کنار گذشته شد.


نتیجه این نوع جدایی‌ها به جا ماندن حجم عظیمی از بدهی‌ها به این خارجی‌ها بوده و بازیکنان و مربیان سابق استقلال درحالی که از این موضوع آگاهی داشتند بدون اینکه با تیم جدیدی قرارداد منعقد کنند استقلال را به پرداخت مبالغ هنگفت محکوم کردند.

این نوع قرارداد بستن‌ها این سوال بزرگ را به وجود آورده که به راستی چرا باشگاه استقلال به جای خارج کردن نام این بازیکنان و مربیان از فهرست و با توجه به اینکه همچنان تحت قرارداد هستند، از آن‌ها استفاده نمی‌کند؟

برای مثال همین حالا سیلوای برزیلی می‌توانست به استقلال کمک کند، اما در کمال شگفتی نام این بازیکن از فهرست خارج شده تا او نیز بدون عقد قرارداد با تیم جدید استقلال را در آستانه محکومیتی ۸۵۰ هزار دلاری قرار دهد.

شاید اگر مدیران باشگاه استقلال در مواجهه با چنین شرایطی قدری حرفه‌ای‌تر و آینده نگرانه‌تر عمل کنند لااقل پولی که قرار است به این افراد داده شود توجیه پذیر جلوه می‌کند، اما این خارجی‌ها عموما پول‌هایی دریافت می‌کنند که بابت آن کاری انجام نداده‌اند.

سیلوا اکنون به مانند استراماچونی با آگاهی از اینکه با تیم جدیدی قرارداد نبندد می‌تواند قرارداد فصل دوم کاری خود در استقلال را بگیرد، خود را عمدا بدون تیم کرده تا بتواند مبلغ قابل توجهی از استقلال دریافت کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->