جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران
سرخط خبرها

به دنبال شکست استقلالیم

  • کد خبر: ۱۸۵۲۴
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
به دنبال شکست استقلالیم
مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تنها هدف ما از حضور در تهران، کسب سه امتیاز دیدار برابر استقلال است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ حسن استکی در نشست خبری قبل از بازی دو تیم استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: دیدار برابر استقلال از لحاظ فنی شرایط خاصی دارد، بازیکنان ما همه آماده این دیدار هستند و همیشه بازی برابر تیم‌های استقلال و پرسپولیس، انگیزه بازیکنان را بالا می‌برد.

وی ادامه داد: ما فقط برای کسب سه امتیاز به تهران آمده‌ایم تا بتوانیم با دست پر به اصفهان بازگردیم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه احتمالاً بازی فردا بدون تماشاگر باشد که این پوئن مثبتی خواهد بود، گفت: این اتفاق خوبی نیست چرا که همیشه حضور هواداران می‌تواند ۱۰ تا ۱۵ درصد بر روند تیم‌ها اثرگذار باشد، اما نبود آن‌ها جذابیت‌ها را از بین می‌برد، ولی امیدوارم فردا هواداران حضور داشته باشند تا بازی را از نزدیک تماشا کرده و از تیم‌هایشان حمایت کنند.

استکی در مورد حضور ارسلان مطهری بازیکن فصل پیشین ذوب‌آهن در استقلال و اینکه چه تدابیری برای مهار او اندیشیده شده است؟ افزود: ارسلان بازیکن خوبی است، دو سال در ذوب‌آهن بازی کرده و تمام بازیکنان شرایطش را به خوبی می‌شناسند و مطمئناً می‌دانند که چطور باید او را مهار کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که رادولویچ شناخت خوبی از بازیکنان ندارد و گفته «حضورم در ایران سخت‌ترین کار مربیگری من است» بیان کرد: رادولویچ تابحال در ایران کار نکرده بود و در ابتدای حضورش شناخت چندانی از بازیکنان نداشت، اما اکنون بازیکنان را به خوبی می‌شناسد و می‌داند از آن‌ها چطور بازی بگیرد. ما با آنالیزی که از حریف داشته‌ایم، می‌دانیم چطور برابر استقلال بازی کنیم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بازی فردا با حضور تماشاگران برگزار شود و همه شاهد یک بازی زیبا و جذاب از ذوب‌آهن و استقلال باشند.
 
منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->