کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۳۱ خرداد) + آموزش فیلم کامل میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان با حضور محمد فاضلی و سیدمحمد بهشتی (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) مونولیت اسرارآمیز دوباره برگشت | پای بیگانگان وسط است یا هنرمندان؟ بسته الحاقی بازی «الدن رینگ» موفق‌ترین بسته‌ الحاقی تاریخ ویدئوگیم! کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۳۰ خرداد) + آموزش آیا اپل پروژه ویژن پرو ۲ را کنار گذاشته است؟ درباره گجت Xreal که برای استفاده بهتر از عینک‌های واقعیت افزوده ساخته شده سامسونگ برای تصویربرداری مراسم افتتاحیه المپیک پاریس از ۲۰۰ گلکسی S۲۴ اولترا استفاده می‌کند خالق تیک‌تاک از «وی»، رقیب اینستاگرام، رونمایی کرد کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۲۹ خرداد) + آموزش مغز مردان موقع پدر شدن تغییر می‌کند! کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۴۰۳) بسته‌های هدیه همراه اول به مناسبت اعیاد قربان و غدیر (۱۴۰۳) + روش فعالسازی بسته‌های هدیه ایرانسل به مناسبت اعیاد قربان و غدیر (۱۴۰۳) + روش فعالسازی کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۲۸ خرداد) + آموزش تسلا ربات‌های انسان‌نمای «اپتیموس» را اجاره می‌دهد! روان‌شناسان می‌گویند اینترنت می‌تواند ترس ما از حفره‌های کوچک را تشدید کند! Assassin’s Creed Shadows یکی از کامل‌ترین سیستم‌های مخفی‌کاری این مجموعه را دارد
سرخط خبرها

تصاویر رسمی و قیمت سری گلکسی تب اس ۹ اف‌ای (Galaxy Tab S9 FE)

  • کد خبر: ۱۸۵۴۵۶
  • ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
تصاویر رسمی و قیمت سری گلکسی تب اس ۹ اف‌ای (Galaxy Tab S9 FE)
با افشای برخی دیگر از مشخصات تبلت‌های میان‌رده سامسونگ، حالا چیزهای بیشتری درباره آن‌ها می‌دانیم.

به گزارش شهرآرانیوز، در حالی که هنوز مدت‌زمان زیادی از معرفی و عرضه تبلت‌های پرچمدار سری گلکسی تب اس ۹ نگذشته است، سامسونگ در نظر دارد از تبلت‌های میان‌رده جدیدی رونمایی کند که به سری FE (Fan Edition) تعلق دارند. این دو تبلت موردانتظارْ گلکسی تب اس ۹ FE و گلکسی تب اس ۹ FE پلاس نام دارند. شایعات قبلی بخشی از مشخصات فنی تبلت‌های میان‌رده سامسونگ را فاش کرده‌اند.

اما، حالا، براساس جدیدترین گزارش منتشرشده، تصاویر رسمی از گلکسی تب اس ۹ FE و گلکسی تب اس ۹ FE پلاس فاش شده که طراحی آن‌ها را نشان می‌دهند. به‌علاوه، جزئیات قیمتی مربوط به این دو دستگاه نیز در اختیار کاربران قرار گرفته که حاوی خبر خوبی برای طرفداران سامسونگ است.

در نگاه اول، گلکسی تب اس ۹ FE و گلکسی تب اس ۹ FE پلاس از طراحی مشابه برادرهای بزرگ‌تر خود، یعنی گلکسی تب اس ۹ و گلکسی تب اس ۹ پلاس، بهره می‌برند. در این راستا، این دو تبلت، به‌ترتیب، از نمایشگرهای ۱۰٫۹اینچی و ۱۲٫۴اینچی برخوردار خواهند شد که با حاشیه‌های نسبتا باریک همراه می‌شوند.

به‌مانند گلکسی تب اس ۷ FE، تبلت‌های جدید غول فناوری کره نیز به پنل پشتی فلزی مجهز خواهند شد که از کیفیت و مقاومت بسیار خوبی بهره می‌برد. گلکسی تب اس ۹ FE و گلکسی تب اس ۹ FE پلاس در پنل پشتی خود، به‌ترتیب، میزبان یک و دو دوربین خواهند بود که هنوز جزئيات فنی آن‌ها مشخص نشده است. جدا از این تفاوت‌، قلب تپنده هردوی این تبلت‌ها تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ خواهد بود.

در این گزارش، همچنین، به برچسب قیمتی سری گلکسی تب اس ۹ FE نیز اشاره شده که بنا بر آن این دستگاه از آنچه قبلا شایعه شده بود ارزان‌تر خواهد بود. در این راستا، گلکسی تب اس ۹ FE در کانفیگ پایه رم ۶گیگابایتی و حافظه ۱۲۸گیگابایتی با قیمت پایه ۵۲۹یورویی عرضه خواهد شد. با تبدیل این قیمت به دلار و صرف‌نظر از مالیات‌ها، گلکسی تب اس ۹ FE با قیمت ۵۰۰دلاری روانه بازار آمریکای شمالی می‌شود.

برای مقایسه، گلکسی تب اس ۷ FE در نسخه ۶۴گیگابایتی با قیمت ۵۳۰دلاری در اختیار بازار ایالات متحده قرار گرفته بود. با توجه به قیمت کاهش‌یافته گلکسی تب اس ۹ FE، به‌نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم گرفته که بازار را رقابتی‌تر از قبل کند تا شاید بتواند به رقیب شایسته‌ای برای تبلت آیپد ایر ۲۰۲۲ بدل شود.

گلکسی تب اس ۹ FE پلاس نیز در کانفیگ پایه رم ۸گیگابایتی و حافظه ۱۲۸گیگابایتی با قیمت ۶۹۹یورویی در بازارهای اروپایی به‌فروش خواهد رسید. با تبدیل ارز، این تبلت با قیمت حدودی ۶۰۰دلاری در بازار ایالات متحده عرضه می‌شود. ناگفته نماند که سری گلکسی تب اس ۹ FE در دو نسخه 5G و وای‌فای معرفی خواهد شد.

منبع: جی‌اس‌ام

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->