حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

دیدار وزیر امور خارجه ویتنام و امیرعبداللهیان در نیویورک

  • کد خبر: ۱۸۵۴۶۶
  • ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
دیدار وزیر امور خارجه ویتنام و امیرعبداللهیان در نیویورک
وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد با آقای بوی تهانا سون وزیر امور خارجه ویتنام دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد با آقای بوی تهانا سون وزیر امور خارجه ویتنام در محل اقامت خود دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با ابراز خرسندی از این دیدار، روابط دو کشور ایران و ویتنام را ریشه دار، دوستانه و رو به گسترش دانست و آمادگی کشورمان را برای توسعه این روابط در زمینه‌های مختلف اعلام داشت.

امیرعبداللهیان با ابلاغ سلام رئیس جمهور کشورمان به همتای ویتنامی از طریق وزیر خارجه، به نتایج خوب سفر چندی پیش رئیس مجلس ویتنام به تهران و اسناد خوب امضا شده در این سفر اشاره کرد و افزود، جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری کمیسیون مشترک همکاری‌های دو کشور آمادگی دارد.

وزیر امور خارجه کشورمان حمایت از بخش خصوصی و اتاق‌های بازرگانی جهت تقویت روابط و ارتقا حجم مبادلات تجاری میان دو کشور را مهم دانست و افزود در این زمینه لازم است اسناد لازم برای تسهیل همکاری‌های تجاری میان دو کشور امضا شود.

وی از همتای ویتنامی خود جهت سفر به ایران دعوت کرد.

وزیر امور خارجه ویتنام نیز در این دیدار، روابط دو کشور را قدیمی و ریشه دار دانست و از نتایج سفر رئیس اخیر رئیس مجلس ویتنام به ایران اظهار خرسندی کرد.

وی همچنین آمادگی طرف ویتنامی برای برگزاری کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور را اعلام کرد.

وی افزود: برای استمرار مشورت‌ها و گفتگو‌ها با همتای ایرانی آمادگی دارد. در این راستا برای سفر به ایران در پاسخ به دعوت به عمل آمده از وی توسط همتای ایرانی استقبال کرد و به طور متقابل از همتای ایرانی جهت سفر به ویتنام دعوت به عمل آورد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->