نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

مصدومیت امباپه جدی نیست

  • کد خبر: ۱۸۵۷۳۶
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
مصدومیت امباپه جدی نیست
انریکه سرمربی اسپانیایی پاری‌سن ژرمن تایید کرد که مصدومیت کیلیان امباپه خیلی جدی نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، شب گذشته از چهارچوب هفته ششم لیگ فرانسه، تیم‌های پاریسن ژرمن و مارسی مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت شاگردان لوئیز انریکه با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی رسیدند. البته در این بازی یک اتفاق تلخ افتاد و آن هم مصدومیت و خروج امباپه از زمین بازی به خاطر تکل خطرناک لئوناردو بالردی بود. بعد از تعویض امباپه، او به صورت مستقیم راهی رختکن شد تا توسط تیم پزشکی معاینه شود و بسیاری در شبکه‌های مجازی ادعا کردند که ممکن است امباپه به صورت طولانی مدت از میادین به دور باشد.

به نقل از سایت گل، لوئیز انریکه پس از پایان بازی گفت: "مصدومیت کیلیان خیلی جدی نیست، اما او درد می‌کشید. فکر می‌کنم که بیرون کشیدن او از بازی، کار خوبی بود. حضور نداشتن او در زمین به ما ضربه می‌زند، اما فعلاً حال تیم خوب است. "


علیرغم غیبت کیلیان امباپه، پاریسن ژرمن توانست مقابل رقیب دیرینه خود به برتری ۴-۰ برسد. اشرف حکیمی با یک ضربه ایستگاهی اولین گل بازی را زد و در ادامه رندال کولو موانی و گونزالو راموس (۲ بار) دیگر گلزنان پی اس جی در این بازی بودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->