گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس وارد تهران شد + فیلم نتیجه بازی پرتغال و فرانسه+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| برد سخت امباپه نتیجه بازی اسپانیا و آلمان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان حذف شد پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

از کنایه‌های دردسرساز بیرانوند به درویش تا افشای سیاست پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۸۵۹۷۷
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۱
از کنایه‌های دردسرساز بیرانوند به درویش تا افشای سیاست پرسپولیس
مدیرعامل پرسپولیس به حرف های بیرانوند واکنش نشان خواهدداد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا بیرانوند دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر هر چه دلش می خواست در مورد باشگاه پرسپولیس، مدیریت درویش و....گفت. در این میان او چند کنایه به رضا درویش گفت که برایش دردسرساز شده است. علی بیرو مدعی شد درویش به این دلیل پاداش های فصل گذشته آنها را نداده که این کار را به مدیرعامل آینده بسپارد. او همچنین نقش هوادار متمول را در پرسپولیس مهمتر از درویش دانست تا به نوعی لقب پرز برای درویش را زیر سوال برده باشد.

در همین راستا درویش از کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس خواسته بعد از بازی با الدحیل در یک فرصت مناسب بیرو را احضار کرده و از او بابت حرف هایش توضیح بخواهند. هر چند بیرو در پرسپولیس نشان داده زورش از مدیرعامل بیشتر است.

قرارداد یحیی گل محمدی در پایان این فصل به اتمام خواهد رسید و مدیریت باشگاه پرسپولیس هیچ پیشنهادی به این مربی برای تمدید قرارداد نداده است. این در شرایطی است که یحیی در چند سال اخیر همواره یک سال قبل از اتمام قراردادش با پرسپولیس قرارداد بلند مدتی را با این باشگاه امضا کرده است.

همچنین در شرایط فعلی خود یحیی هم می داند که درویش تمایلی برای تمدید قرارداد با او را ندارد یا اینکه این امر به او دیکته شده است. در چنین شرایطی باید گزینه جانشین یحیی شود که مورد قبول هواداران پرسپولیس باشد و در این میان چه کسی بهتر از برانکو ایوانکوویچ که قراردادش را فدراسیون عمان تا پایان سال میلادی است.

در این مورد علیرضا بیرانوند هم دوشنبه شب با یک جمله معنادار جانشین یحیی را در پرسپولیس معرفی کرد. او با دیدن عکس خودش در کنار برانکو از این مربی کلی تعریف و تمجید کرد و گفت؛ بله برانکو با صحبت هایش اخیرش نشان می دهد که خیلی دوست دارد دوباره به ایران برگردد و باشگاه پرسپولیس هم مالیاتش را پرداخت کرده تا هیچ مانعی برای بازگشت وجود نداشته باشد.

در این مورد در آینده اخبار جدیدتری خواهیم داشت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->