نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟
سرخط خبرها

حضور بیس‌بال خراسان رضوی در مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر کشور

  • کد خبر: ۱۸۶۴۷۹
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
حضور بیس‌بال خراسان رضوی در مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر کشور
رئیس کمیته بیس بال هیات انجمن‌های ورزشی خراسان رضوی از حضور تیم بیس‌بال خراسان رضوی در مرحله نهایی لیگ برتر کشور خبر داد.

عادل مشیریان در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص شرایط بیس‌بال خراسان رضوی، اظهار کرد: بیس بال خراسان‌رضوی از ۲۷ سال گذشته کار خود را اغاز کرده و هرساله در لیگ برتر و مسابقات قهرمانی کشور حضور داشته است و ۶ مقام قهرمانی در رده‌های مختلف را در کارنامه خود ثبت کرده است.

وی از حضور تیم بیس‌بال خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: مسابقات امسال با حضور ۵ تیم قوی تهران، گیلان، اصفهان، بوشهر و خراسان رضوی برگزار شد که در دور رفت با شکست تیم‌های اصفهان، گیلان و تهران موفق شدیم در رده دوم جدول بعد از بوشهر بایستیم. دور برگشت این مسابقات ۱۰ مهرماه در استادیوم تخصصی بیس‌بال کرج برگزار خواهد شد که اولین مسابقه ما با تیم اصفهان است.

رئیس کمیته بیس بال هیات انجمن‌های ورزشی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین ۲۵ مهرماه اولین دوره مسابقات قهرمانی زیر ۱۳ سال کشور برگزار می‌شود که تیم خراسان رضوی به ایران مسابقات اعزام خواهد شد، ورزشکاران ما با تمرین‌های مستمر آماده برای حضور در مسابقات هستند.

مشیریان با تاکید بر اینکه بیس‌بال در بسیاری از کشور‌های دنیا مطرح و محبوب است، گفت: بیس‌بال در کشورهایی، چون آمریکا، ایتالیا، ژاپن و... مطرح و یک رشته المپیکی است، اما در ایران با توجه به کمبود امکانات و علاقه‌مندی مردم به برخی رشته‌های توپی از جمله فوتبال؛ کمرنگ‌تر است؛ در آینده‌ای نزدیک بیس‌بال در سبد ورزشی مردم قرار خواهد گرفت.

وی افزود: هدف ما استعدادیابی در تمامی رده‌های سنی است و در مدارس هرساله به امر مهم استعدادیابی می‌پردازیم. برخی تجهیزات بیس بال در ابتدای کار شاید کمی گران به نظر برسد، اما در مقایسه با سایر ورزش‌ها قیمت مناسبی دارد و هزینه آنچنانی برای بیس بال نداریم.

توقف سافت‌بال خراسان همگام با شیوع کرونا

رئیس کمیته بیس بال هیات انجمن‌های ورزشی خراسان رضوی: بیس‌بال بانوان سافت بال نام دارد و فعالیتی چندساله دارد و عناوین بسیاری را کسب کرده است، اما پس از شیوع کرونا فعالیت این تیم کمی کمرنگ شد و این کمیته در حال امادگی برای احیا تیم هستند.

مشیریان استقبال از بیس‌بال و سافت‌بال را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: چالش ما در حوزه امکانات است و زمین تمرین چالش داریم که باید ساماندهی کنیم که نسبت به این رشته المپیکی مهربانی بیشتری وجود داشته باشد که خوشبختانه همواره هیات انجمن‌های ورزشی همراهی لازم را داشته است.

وی در خصوص ملی‌پوشان خراسانی عنوان کرد: در تیم ملی بازیکنان بسیار داشتیم و در آخرین مرحله اردوی تیم ملی عادل مشیریان به عنوان سرمربی واحمد رمضان زاده به عنوان بازیکنان به مسابقات غرب اسیا اعزام شدیم و در اینده با توجه به نتایج مطلوب افزایش این تعداد پیش بینی می‌شود که در میادین بین المللی حضور پیدا کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->