نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم
سرخط خبرها

کارشناس والیبال ایران: فدراسیون به دنبال این بود تا عطایی را مقصر نتایج تیم ملی جلوه دهد

  • کد خبر: ۱۸۸۸۰۹
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
کارشناس والیبال ایران: فدراسیون به دنبال این بود تا عطایی را مقصر نتایج تیم ملی جلوه دهد
کارشناس والیبال ایران مدعی شد: فدراسیون والیبال به دنبال این بود که مقصر نتایج تیم ملی را به گردن بهروز عطایی بیندازد، وگرنه فدراسیون می‌توانست با تقویت کادرفنی شرایط تیم ملی را در حین مسابقات جمع کند.

حسن ثانیان در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال ایران در تورنمت‌های اخیر گفت: تیم ملی والیبال در تورنمت‌های اخیر همانند یک بیمار بود. این بیماری را یا بهروز عطایی در تیم ملی ایجاد کرد و یا نتوانست بیماری تیم ملی را درمان کند.

وی ادامه داد: صفر تا صد تمام بازیکنان تیم ملی را دیده و سطح عملکرد آنان را می‌دانیم. بازیکن حرفه‌ای یک روز عملکردش ۹۰ درصد و یک روز دیگر ۷۰ درصد است، نه اینکه عملکرد بازیکن تیم ملی ۳۰ تا ۴۰ درصد باشد. بازیکنان در چند سال اخیر می‌جنگیدند که جزو ۶ یا ۱۲ بازیکن اصلی قرار بگیرند، اما در حال حاضر اینگونه به نظر می‌رسید که بازیکنان نمی‌خواهند برای تیم ملی والیبال ایران بازی کنند!

کارشناس والیبال ایران گفت: اوج عملکرد میثم صالحی را دیده‌ایم. به تیم ملی کمک‌های زیادی کرده است. اگر میثم صالحی شرایط خوبی نداشت باید بازیکنی جایگزین او می‌کردند که بتوانند انگیزه لازم را در او ایجاد کرده و از او کار بکشند. تا وقتی که میثم صالحی با آن قدرت اسپک وجود دارد، دیگر شهروز همایونفر جایی در زمین ندارد. بهروز عطایی شهروز همایونفر را از روی اجبار برای دریافت به تیم ملی برده بود، اما شرایط تیم ملی به جایی رسید که عطایی برای اسپک از شهروز همایونفر استفاده می‌کرد.

ثانیان خاطرنشان کرد: معلوم نیست چه اتفاقاتی رخ داد. بحثی هم مطرح بود که بازیکنان از بیرون خط می‌گرفتند. بهروز عطایی در مجموع نتوانست انگیزه و پتانسیل بازیکنان را به کار بگیرد.

استعفای عطایی در حین مسابقات درست نبود

وی در خصوص استعفای بهروز عطایی پس از شکست مقابل ایتالیا عنوان کرد: در این برهه که فقط ۲ بازی دیگر برای تیم ملی باقی مانده بود، باید داورزنی مدیریت می‌کرد تا پس از بازی‌ها عطایی از تیم ملی استعفا دهد. استعفا در در وسط بازی‌ها درست نبود.
کارشناس والیبال ایران بیان کرد: با هر شرایطی که وجود داشت عطایی باید در آن ۲ بازی باقیمانده هدایت تیم ملی را برعهده می‌گرفت. از این نتیجه بدتر که دیگر وجود نداشت. شاید با عطایی می‌توانستیم مقابل کوبا نتیجه بهتری کسب کنیم و حداقل کوبا را شکست می‌دادیم تا شرایطمان در رنکینگ بهتر شود.

ثانیان افزود: محمدرضا داورزنی نیز باید با اقتدار از بهروز عطایی مقابل بازیکنان حمایت می‌کرد. شرایط تیم ملی به گونه‌ای بود که گویا بازیکنان از عطایی حرف‌شنویی نداشتند و نمی‌خواستند برای تیم ملی بازی کنند. در این مواقع باید فدراسیون ورود کرده و مدیریت می‌کرد.

وی در خصوص اینکه چرا فدراسیون مدیریت نکرده و برای حمایت از عطایی ورود نکرده است، گفت: فدراسیون والیبال به دنبال این بود که مقصر نتایج تیم ملی را به گردن بهروز عطایی بیندازد، وگرنه فدراسیون می‌توانست با تقویت کادرفنی شرایط تیم ملی را در حین مسابقات جمع کند.

آلکنو بهترین گزینه برای تیم ملی است

کارشناس والیبال ایران در خصوص هدایت تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: با توجه به اینکه آلکنو شناختی بیشتری نسبت به والیبال ایران دارد، به نظرم می‌تواند گزینه بهتری نسبت به سایر گزینه‌ها باشد.

با مربی جدید قرارداد ۴ ساله منعقد کنیم

وی یادآور شد: البته بستگی به این دارد که مربی جدیدی که می‌خواهیم برای تیم ملی انتخاب کنیم برای چه مقطعی می‌خواهیم از او استفاده کنیم. بهتر است با یک مطالعات و تفکر بیشتر از یک مربی برای یک دوره ۴ ساله استفاده کنیم تا از هم اکنون تیم ملی را برای المپیک ۲۰۲۸ آماده کند.

شانس کسب سهمیه المپیک ۱۰ تا ۲۰ درصد است

ثانیان در خصوص شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ گفت: بعید می‌دانم بیش از ۱۰ تا ۲۰ درصد شانس برای کسب سهمیه المیپک ۲۰۲۴ داشته باشیم. پیروزی مقابل کوبا و پیروزی مقابل یک یا دو تیم می‌توانست به تیم ملی کمک زیادی کند. کسب سهمیه، دیگر از دست تیم ملی خارج شده و باید منتظر نتایج سایر تیم‌ها باشیم که بعید می‌دانم آن تیم‌ها فرصت کسب سهمیه المپیک را از دست بدهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->