پایان مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه (۷ تیر ۱۴۰۳) مشهد کانون انتخابات در آخرین روز تبلیغات ریاست‌جمهوری + فیلم پیش بینی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ براساس نظرسنجی ایسپا (۶تیر ۱۴۰۳) تقدیر شورای‌عالی اجماع نیروهای انقلاب از قاضی‌زاده هاشمی نامه قاضی‌زاده هاشمی به خانواده شهید رئیسی: باید از شهید مظلوم‌مان دفاع کنیم پورمحمدی: مشارکت بالا به رفع تحریم کمک می‌کند | برای روش مصرف انرژی رفراندوم بگذاریم قاضی‌زاده‌هاشمی انصراف داد (۶ تیر ۱۴۰۳) سپاه امام‌رضا(ع) مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد هشدار سازمان ملل: گسترش جنگ به لبنان به طور بالقوه آخرالزمانی است مخبر در گفت‌وگو با پوتین: روابط راهبردی تهران-مسکو غیر قابل تغییر است نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تا چه زمانی می‌توانند انصراف دهند؟ جزئیاتی از موشک هایپرسونیک جدید نیروهای مسلح یمن (۶ تیر ۱۴۰۳) زاکانی در برنامه «بدون تعارف»: آمدم که به دهه ۹۰ برنگردیم + فیلم عملیات مشترک نیروهای مسلح یمن و مقاومت عراق | کشتی رژیم صهیونیستی در بندر حیفا هدف قرار گرفت حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه» کاخ سفید: کمک‌های نظامی به تل آویو ادامه دارد اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور درباره حضور نماینده کاندیدا‌ها در شعب اخذ رأی‌ قالیباف در اجتماع هواداران خود در مشهد: کشور تاب اختلاف و دعوا و بهانه جویی ندارد| ما سیاست بلدیم، اما کار‌های خلاف انجام نمی‌دهیم+ فیلم و عکس (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وعده‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری برای بهبود رفاه اجتماعی چیست؟
سرخط خبرها

فرمانده گروه ۴۴۴: عقیدتی سیاسی ارتش با برنامه‌های خود تمام هجمه‌های دشمن را بی‌اثر کرده است

  • کد خبر: ۱۸۹۵۹۲
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
فرمانده گروه ۴۴۴: عقیدتی سیاسی ارتش با برنامه‌های خود تمام هجمه‌های دشمن را بی‌اثر کرده است
فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی شمال شرق نزاجا گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با طراحی برنامه‌ها و تاکتیک‌های مختلف، تمامی هجمه‌های فرهنگی دشمن را بی اثر کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سرتیپ دوم ستاد احمد اکبری در دیدار با کارکنان پایور و وظیفه گروه ۴۴۴ مهندسی به مناسبت سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: در ۲۴ مهر ۱۳۵۸ پس از پیروزی انقلاب اسلامی، برخی از جریان‌های مشکوک و منافق در تلاش بودند تا پایه‌های ارتش را منحل کنند، از همین رو امام (ره) در این روز با صدور فرمان تاریخی تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی با تکیه بر افراد مذهبی و انقلابی موجب حفظ عزت و اقتدار ایران اسلامی به کمک ارتش جمهوری اسلامی به عنوان بازوی قدرتمند دفاعی کشور شد.

وی ادامه داد: ارتش بسیاری از کشور‌های دنیا برای دفاع از منافع حاکمان آن‌ها استفاده می‌شود، درصورتی‌که ارتش جمهوری اسلامی ایران با فعالیت‌های فرهنگی خود در خدمت فرهنگ و مکتب اسلامی است، یعنی علاوه بر اجرای مسئولیت خود در حمایت از خاک کشور از مکتب و دین اسلام نیز محافظت می‌کند.

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی شمال شرق نزاجا گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۴۸ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و بعد از جنگ هم نیرو‌های ارتش در مرز‌های کشور برای پاک‌سازی مناطقی که توسط دشمن مین‌گذاری شده بود، به شهادت رسیدند. نیرو‌های ارتش همواره ولایت‌مداری و ایثارگری را سرلوحه کار خود قرار دادند و همچنان خود را سرباز ولایت می‌دانند.

سرتیپ دوم اکبری خاطرنشان کرد: پس از دوران دفاع مقدس گسترش سازمان عقیدتی سیاسی در سطح ارتش، باعث پدید آمدن برکات زیادی شد و این سازمان در اجرایی کردن فرمایشات رهبری پیشگام بود.

وی ادامه داد: امروز و با هجمه‌های فرهنگی دشمن و جنگ نرم همه جانبه، مسئولیت و سنگینی کار عقیدتی سیاسی دوچندان شده است، زیرا در جنگ نرم برخلاف جنگ سخت، دشمن نه تنها از روبرو که از تمامی جهات ضربات خود را وارد می‌کند که این سازمان با طراحی برنامه‌ها و تاکتیک‌های مختلف، تمامی هجمه‌های فرهنگی دشمن را بی اثر کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->