بلینکن: آمریکا حملات اوکراین به خاک روسیه را تشویق نمی‌کند قسام از لبنان پادگان «لیمان» را موشک‌باران کرد گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه ترکیه با هنیه درباره تحولات غزه سردار قاآنی: غزه، اسرائیل و آمریکا را به ذلت کشانده است موضع چین در خصوص سالگرد «روز نکبت» عملیات هماهنگ گروه‌های مقاومت علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی+ فیلم جزئیات عملیات نیرو‌های مسلح یمن در دریای سرخ وزیر خارجه هند به تهدید‌های آمریکا در مورد توافق چابهار پاسخ داد کدام ادارات و سازمان‌ها شنبه‌ها تعطیل نیستند؟ وزیر راه از افتتاح راه‌آهن رشت- کاسپین با حضور رئیس‌جمهور خبر داد سه مصوبه مهم امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت تأکید رئیسی بر رفع دغدغه‌های مردم به‌عنوان سرمایه‌گذار و رکن اصلی بورس جداول بودجه سال ۱۴۰۳ اصلاح شد (۲۶ اردیبهشت) نایب‌ رئیس مجلس: تعطیلات رسمی افزایش نیافته‌ است | فقط روز‌های کاری تغییر کرده است با دستور ویژه رئیس‌جمهور، مشکل طلافروشان حل شد دیدار هیئت ارشد حماس با دبیرکل حزب الله لبنان زارع‌پور: ظرفیت شبکه ارتباطی کشور از ابتدای دولت ۹۰ درصد بیشتر شده است وحیدی: انتخابات در بالاترین سطح امنیت و سلامت برگزار شد | هر مأموری تخلف کند، با او برخورد می‌شود + فیلم وزیر نفت: عملیات سوخت‌گیری باید در جایگاه‌ها از ۹۰ تا ۹۵ درصد با کارت سوخت شخصی انجام شود
سرخط خبرها

ویدئویی که پروپاگاندای صهیونیست‌ها درباره بیمارستان غزه را برملا می‌کند

  • کد خبر: ۱۸۹۶۲۰
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
ویدئویی که پروپاگاندای صهیونیست‌ها درباره بیمارستان غزه را برملا می‌کند
عوامل پروپاگاندای رژیم صهیونیستی ادعا می‌کنند که ایجادنشدن گودال در محل اصابت موشک در بیمارستان المعمدانیِ غزه نشان می‌دهد که عامل این حمله اسرائیل نبوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، با وجود این، شبکۀ قدس فیلمی منتشر کرده که لحظۀ انفجار بمب‌های هدایت‌شوندۀ GBU-۳۲ در هوا را نشان می‌دهد. این بمب‌ها در اختیار ارتش صهیونیستی است. 

به‌نوشتۀ شبکۀ قدس، این بمب‌ها در هوا منفجر می‌شوند، اما گودال ایجاد نمی‌کنند بلکه از طریق ترکش، موج انفجار و گلوله‌های آتش قربانی می‌گیرند. 

در اولین لحظات بعد از وقوع جنایت بیمارستان المعمدانی خبرنگار الجزیره هم گزارش داده بود «اسرائیل در حمله به بیمارستان المعمدانی از نوع خاصی بمب استفاده کرده که قادر به ایجاد هزاران ترکش است.» 

او همچنین نوشته بود: «بمب مذکور سبک‌تر از بمب‌های دیگر است، اما باعث آتش‌سوزی می‌شود و تلفات گسترده‌ای به‌جا می‌گذارد.»

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->