بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

کشتی خراسان رضوی قطعا در لیگ برتر سال آینده نماینده خواهد داشت + ویدیو

  • کد خبر: ۱۸۹۸۸۵
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
  • ۱
کشتی خراسان رضوی قطعا در لیگ برتر سال آینده نماینده خواهد داشت + ویدیو
دبیر هیات کشتی خراسان رضوی گفت: قول می‌دهم در لیگ برتر و لیگ یک کشتی کشور در سال آینده از خراسان رضوی صاحب نماینده باشیم.

هادی مختاری در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان و جوانان خراسان رضوی عنوان کرد: این مسابقات از پنجشنبه ۲۷ مهر ماه آغاز شده و تا شنبه ۲۹ مهر ادامه دارد. این مسابقات در بخش نوجوانان یادواره زنده یاد مهدی بابایی از پیشکسوتان کشتی تربت حیدریه و در بخش جوانان گرامیداشت پهلوان حبیب‌الله غفاری از پیشکسوتان کشتی خراسان رضوی برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات بیش از ۷۱۰ کشتی‌گیر حضور یافتند که حدود ۹۱۰ کشتی نیز انجام خواهد شد. نفرات برتر این مسابقات عازم مسابقات قهرمانی کشور طی دو مرحله حضور خواهند یافت. در اوایل آذر ماه مسابقات قهرمانی کشور بخش جوانان و در اواخر دی ماه مسابقات قهرمانی کشور بخش نوجوانان برگزار خواهد شد.

دبیر هیات کشتی خراسان رضوی در خصوص شور و حال هواداران کشتی مشهدی بابت این مسابقات گفت: هر موقع شور و شوق و هیجان برای مسابقات کشتی زیاد بوده، کشتی ما هم رو به پیشرفت بوده است. حضور تماشاگران و هواداران و ترغیب آنان به کشتی باعث می‌شود کشتی همیشه در کوران رقابت و رشد باشد. وجود تماشاگر و داغ بودن تنور کشتی همیشه باعث پیشرفت کشتی می‌شود.

مختاری در خصوص عدم حضور نمایندگانی از خراسان رضوی در لیگ برتر کشتی بیان کرد: امسال برای اولین بار در تاریخ کشتی خراسان رضوی فینال لیگ دسته یک را دو تیم خراسانی برگزار کردند. این دو تیم تمایلی برای شرکت در لیگ برتر کشتی نداشتند، کما اینکه پیگیر بودیم تا در لیگ برتر کشتی حداقل یک نماینده از خراسان رضوی باشیم، اما این دو تیم به دلایلی که عمده آن شرایط مالی بود در لیگ برتر ورود نکردند، اما برای سال آتی قول می‌دهم در لیگ برتر و لیگ یک کشتی کشور صاحب نماینده باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
0
0
کار دوستان در هیات کشتی استان واقعا دست مریزاد داره! با این همه ظرفیت و پتانسیل نتونستن یه تیم دست و پا کنن بفرستن لیگ برتر
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->